Saturday, July 28, 2012

Kes mu une ära varastas?

So, ma pole pikka aega siia midagi kirjutanud. Vähemalt endale tundub, et möödas on sellest imelik ajamõõtühik. Nüüd tumblris scrollides lõi nagu pähe mõte, et wow, lahe oleks blogi kirjutada. : )

Kell on naljakas. Täpselt 5.00 ja mina olen veel naljakam, sest mul pole üldse und. Isegi kui ma tahan mõelda voodis lamamise peale, tuleb imelik tunne. See on mul esimest korda ja noh.. eks ma siis istungi siin naljakalt üleval nagu öökull. Vahepeal kustutasin ka laualambi ära ja tõmbasin ruloo üles.

So.. kaua olin maal. Elasin seal rohu ja mulla sees. Olin hipi. Sõin maasikaid ja marju. Väike masekas oli ka, sest linnas oli Heartbeat nädal ja igal õhtul olid Vabakal Shine noorteüritused ning mina istusin terve see aeg maal telefoniga pingiviinimängu pelades. Päris tihti pidin mõtted juhtima eemale, sest ma olen juba see suvi nii paljudest asjadest ilma jäänud. See pole üldse oss värk.

 Nii, ja ühel hommikul, see oli reede hommik,  ärkasin ülesse ja lause "noh, said ka lõpuks ülesse" asemel sain hoopiski küsimuse. Küsimuse, mille sisu oli uurida kas reede õhtul ka vabakal midagi toimub. Raske oli kohe välja mõelda mis päev on ja kas tõesti toimub midagi või mitte, kuid lõpuks leidis see ülemine arvuti ajaloo failidest üles fakti, et tõesti reede õhtul peaks Vabaduse väljakul viimane Shine toimuma. Täiesti üllatuslikult ajas ema mind siis linna, et ma saaksin ka millestki lõpuks osa. Muidugi ma polnud vastu ja olin meeleldi nõus minema, oma segamini tuba igatsesin ka näha.
So, juhtuski nii, et emme ajas mind linna. Ja ma olen selle üle täiega õnnelik, sest esiteks oli mul vennaga mõnna aeg koos ning teiseks see õhtu läks täiega asja ette. Suht varakult olin platsis. Saime Kristini ja Helinaga kokku ja siis istusime ja nägime, et jälle jagatakse mingeid pileteid. Küsisime siis endale ka. Saime tasuta pileti Andre ja Tim Kole mustkunsti showle. Jeeeeeeeh. Mõne aja pärast liigutasimegi end juba Nokia poole. Ja see etendus oli nagu awesome. Ma polnud kunagi varem näinud mustkunsti live showd. Aga see oli küll täiega vinge. Mulle hullult meeldis. Ihihiii, olin nagu väike laps silmad punnis seal. Mõtlesin kogu aeg et kuidas seda ja teist on tehtud.. :D
Peale lõppu veeresime jälle Vabakale tagasi. Bänd oli juba laval. Väike Sõna levitamine oli lavalt ning peale seda tuli musa. Oujeah :D See oli ka järjekordselt kirjeldamatult lahe. iTunes saab listitäiendust Good Weather Forecast´i muusikaga peatselt ;)
Helina ja Ritsikas kadusid vahepeal koju, me jäime edasi. Liikusime ringi, avastasime tuttavate ringi, sulandusime sisse jne.. koju sain viimase bussiga. Kartsin, et olen hullult väsinud pikast päevast, aga noup... isegi fb-s pole mitte ühtegi online inimest, mis tähendab, et praegu on magamise aeg.


Sup.. see ongi kõige lahedam värk vist. Muidu on tavaliselt mingi vaikne olemine ja vaikne tegevus olnud. Õues on päris valge, oleks Statt lähemal, läheks ostaks süüa. :D

Telfas on mõned pildid.. võiks siia laadida need varsti. ..
...

Sõbukad tulid muidu täna tagasi. Mõnus, nüüd on kõik jälle kodumaal. Pole kuu aega neid näinud..

Jaaa... kahe nädala pärast on Ollli suvelaager. Muudatused ja uuendused ei meeldi jälle eriti, kuid... eks siis paistab. Loodetavasti on siis ka soe, hetkel on küll kägistav ilm.

Okei... huvitav kas pesu kokku panemine ja toa koristamine tekitavad une?  Lähen ja uurin välja.  
=) 




Ingrid. 





No comments: