Friday, July 13, 2012

In my remains


Jääaeg oli maru !!! 


Uh, mulle jälle nii meeldib Linkin Parki uus album, kus on ka peal laul  "In my remains". 
So, nädalavahetus algas juba mul. 
Viimased päevad, vno...üldse kogu see nädal on läinud töötamisega ja filmi vaatamisega. Päeval tööl, peale seda istun tavaliselt veel seal. Eile näiteks istusin veel peaaegu 6 tundi.. aga fun oli ja ma jälle rääkisin teemast vahepeal mööda, seletades et A3 on nagu kaks A4 kokkupandult. Tegelt oli hoopis midagi muud küsitud. Baari taga oleva naisega nägime ka igasuguseid ... inimesi. Tõesti, mis on lahti? Miks lähevad inimesed kogu aeg aina imelikemaks? Pean silmas just seda rumalust, millega inimesed elavad. Nagu oleks juhtimine meie käest äkitselt ära võetud ja me oleme nagu robotid, kellele on nüüd sisse programeeritud mingi teise planeedi reeglid. Ning sama asi teist moodi seletatult - inimesed on laskunud äärmustesse. Nagu midagi muud polekski kui ainult üks asi, üks tegevus, ühed mõtted. Tihti jääb karp lahti. Kas keegi on meie ajuplaneedi kaaperdanud??


Nii. Päeval olen siis tööl ja öösel vaatan filme. "This means war" ja "In time" on nüüd nähtud. 
"In Time" oli küll midagi uut, totally teistsuguse sisuga kui kõik muud filmid. Arveldamine ajaga pakkus mulle hullult pingelist mõtteainet. 

Täna oli,on, mul vaba päev. Käisime hommikul Evaga "Jääaeg4" vaatamas. See oli niii lahe. Eva kogu aeg naeris mu kõrval ja mulle ei meeldinud 3D prillid. Muidu oli hullult naljakas ja armas. Ma vahepeal olin nii romantikas sees, et ehmatasin kui Eva mind müksas. Juhtub :)
Pärast chillisime lahedalt. See oli minu selle suve esimene chillamine kellegagi koos. Loneriks olen jäänud.. 
Ei, tegelt ei ole loneriks jäänud. Ma olen rohkem hakanud armastama enda üksiku-inimese-mentaliteeti. 
Samamoodi nagu olen hakanud armastama olemist kellegi teisena. On lahe vahest oma kestast väljuda ja olla keegi, kes ma igapäevaselt pole. Mulle meeldib see. Ma isegi naudin neid hetki. Naudin nagu mõrtsukas naudib kellegi tapmist. 
Ma tean, et ma vahepeal hullult killin end üksi olles mõtetega, aga ma isegi ei tunne enam hetkel vajadust kedagi teist oma mõtetega killida. Olen leidnud üles oma salakambri võtme ning nüüd hakkan sinna mõtted talletama. 

I'm weidro too. But my curls rulez


'Ingrid.




No comments: