Monday, May 9, 2011

black monday with sunshine

Tume nädalaalgus.. mulle.
Aga ma teen lühidalt.

Täna oli mul siis bio proovieksam. Harjutada on veel vaja, sest ma tegin selle nelja peale. Fail. Aga see oli vist täna kõige raskem töö üldse. Sest ülejäänud tundides ma niisama mõtisklesin, et miks mul peab selline kade ja vastik iseloom olema. No vahest lihtsalt ei suuda ma endaga läbi saada. Eriti siis, kui ma olen kellegagi tülis või kui on erimeelsusi, siis löövad just mõlema osapoole kangekaelsed ja kurjad iseloomu omadused välja. Ja vot seda ma vihkan. Ja see rikkus ka mu tänase päeva. Sorry.

Muidugi oli mul vahelduva eduga ka kohutav peavalu, mis ei andnud vahest armu. Eitea mis see nüüd selle nii rivist välja lõi. Kas bioloogia või mu äkilised meeleolumuutused või siis hoopiski see, et see kellest ma ennem pidevalt mõtlesin, et ma temast enam ei mõtle.. nje šnaju. Kurk valutab mul ka muide. Õhtul oli siin hääl ära ka. Kägisesin nagu taha saanud mutt. (sry, rõve väljend vist.. ) aga äkki ikka vahest võin ka mina endast välja lasta kõik selle mis just hetkel pähe tuleb ja need tähed blogisse lendu lasta, mis just näppude alla jäävad.

Igatahes, kõik polnud must. Näiteks esimene, mata tund oli suht roosakas-lillakas, sest ma osa ajast seal lihtsalt naersin vaikselt. Oma klassivenna üle. Ning kuna ta istus täpselt mu vastas. Nagu näoga ka (lauad asetsevad poolringis seal klassis) siis mu pilk lihtsalt jäi tal pidama. Ja mis tal siis viga oli. Esiteks oli ta nägu niisugune, nagu ta oleks kedagi terve nädalavahetuse veetnud kusagil pordumajas. Ja kusjuures sellel võib isegi tõepõhi all olla, sest mulle pakkus nalja ka see, kuidas ta püüdis varjata oma kaelal ilutsevaid maasikaid. Einojah.. täielik feil. Kael maasikaid täis poisil :D ja siis ta veel üritab neid varjata, aga hilja juba. Me kõik nägime neid :D Ja kolmas asi mille üle ma irvitasin, oli see et ta jalad olid nii.. naljakad.. kõverad ja kondid. Ja nii ebaproportsionaalsed. Mnjaa... tore klassivend, kellega saan veeta veel kuu aega ainult. Ja siis olen ma neist lumparditest vaba :D hahaaa.

Ja viimases tunnis, kekas, sain ka veidi naerda. Aga poleks kena avaldada siin see põhjus, miks ma naersin, sest ma olen kindel, et see võib kaasa tuua ühe inimese solvumist minu peale. Niisiis. Jäägu see minu teada, mida ma seal palliviskes irvasin õpetaja selja taga.

Aga lõpuks ka ilmateade.
Täna oli megaleitsakas. Nagu täiega hott. Kekas oli ikka karm sellise palavusega joosta. Kella 15.00 ajal veel eriti, sest siis on ju see palavus täiega taevas. Aga meil peab ikka sellel ajal keka olema. epic. Koju tulla oli ka nii raske, et oleks peaaegu otsad andnud. Niisiis. Algas megapalavus. Võtke riided ära !!!


JA siis.. ma nüüd lähen. Kui on midagi targemat kirjutada, siis tulen tagasi.

No comments: