Saturday, February 12, 2011

ilusate meeste pilte

Kevad hakkkab vist tulema, sest fall in love aeg hakkab tulema. :D aahhh, tahaks kedagi kalllistada.. mm.. tegelt jah, maitea. Kõik on hakanud jälle korraga meeldima.
Seetõttu otsustasin ka lisada siia mõnede ilusate meeste pildid, no kes mulle suht meeldivad. :) Ma kahjuks ei saanud kõiki siia panna.. näiteks neid, kes võivad mu blogi lugeda, või kes tunnevad kedagi.. Ühesõnaga sõbrad. Vot. Aga vaadake siis natuke kuulsamaid mehi, kes ei pahanda, et ma siia nende pildi panin ;)
Kena kevadet ja fall in love hoooaega !!!

Ville Valo
Shannon Leto

Pete Wentz


Matthew Sanders

Jared Leto !!!

David Jones-Roberts


Lucy

Ja lemmik !!! :D kuigi ma pole tema soos kindel ;)

Coca-Cola


Tänase päeva laul: Kerli -Up Up Up. link.

1 comment:

Ingrid said...

Kõik on head valikud :D aga neile Leto-poistele on kuidagi eriliselt seda välimust jagatud :D