Saturday, January 29, 2011

playbox ja pannikad

Nii. Käisin küll eile õhtul siin, aga ma ei jõudnud midagi kirjutada ja siis ainult lisasingi pildid noortekast.
Aga eile olin siis kaua koolis. Nagu väga pikalt. Üle 12 tunni.. hommikul kolmveerand kaheksast kooli ja kuni õhtu poole üheksani välja. Pole varem nii palju koolis olnudki :D
Eile oli siis õhtul meil Playbox. Ja kuna meil on väike kool (Jäneda kool) , siis esinejaid on vähe ja siis me Valeriaga otsustasime ka osa võtta. Tegime Homme16 -Pilvede embuses. Ma ei oska öelda, kuidas meil välja tuli see, aga väikestele küll meeldis, ja siis need paar õpetajat, kes seal olid, neile oli ka meeldinud, nagu ma aru sain.
Ja pärast ütlesid väikesed ka, et meil oli lahe :D wiii
Huvijuht oli ka õnnelik, et keegi vanematest klassidest julges ka osa võtta, sest muidu olid kõik algklasside omad. Šokolaadi saime ka, mis oli ikka nii hea, sest me polnud peale koolilõuna aega süüa saanudki. Ja see oli ka kell 12 lõunal. Ja see oli seljanka. Niiet ilmselgelt olime me korisevate kõhtudega playboxil :))



Peale playboxi oli disko. Väike tants ja väike mäng ka. haha. sain oma klassivennaga ka veits tantsida. irv. Ja siis olid veel mingid seltskondlikud mängud ja kõige toredam oli vist see, kui kõik olid ringis ja siis keegi, kes oli ringi keskel, tegi mingit liigutust, mida teised järgi tegid. Ja siis jälle järgmine tegi midagi ja nii see oli. :D aga muidu oli päris põnev õhtu mul eile :D Välja arvatud see, et mu sääremarjad valutavad siiani. Me harjutasime kivipõranda peal ja esinesime ka ilma jalanõudeta. Ning kuna meil oli vaja palju hüpata, siis arvatavasti selle "põrumise" tagajärjel käingi ma täna nagu mingi puujalg. Või lombakas. Ma ei oska sellele isegi nime anda. Aga ma masseerisin neid ja enam ei ole nii raske käia.




Täna hommikul, kui olin vajalikult välja puhanud, (st. 12 tundi) siis tundsin läbi ukse koogilõhna.. hmmm. pannakad !!! :D ja kui olin kuidagi püsti saanud, mis oli väga raske, sest esimesel korral läks silme eest mustaks ja kukkusin voodisse tagasi. Siis teisel korral läks paremini ja suutsin juba liikuma saada. Magamine oli vist tasakaaluhäired sassi ajanud. Siis läksingi kööki ja pannkoogid seisid kapipeal mmm.. :D that´s my cup of tea :D Piima ka ja kirsimoosi. Nii mõnus.

Tegelt on täna üldse väga chill päev olnud. Mina istun oma soojas toas ja vaatan õue, kus on meeletu tuisk. Kuulan head muusikat ja puhkan. Kodutöid proovisin ka iga hinna eest blokkida. No lihtsalt ei suutnud neid täna teha. Ja siis vaatasin pilte, meenutasin mälestusi, ja olin õnnelik. Tegelt on siin maailmas nii palju asju, mille üle õnnelik olla. Et on ema, kes mind manitseb; isa, kellelt ma olen oma head geenid saanud; vend, tänu kellele on mul paljud asjad ja kes on mind palju toetanud; sõbrannad, kellele saan midagi rääkida või kellega koos niisama lahedad olla; sõbrad, kellest saan unistada...

Avastasin, et mulle meeldib endiselt olla mõnikord vaikselt kusagil nurgas ja seedida kõike. Nagu näiteks kusagil suurtel üritustel, kui ma kaon kusagile ära, siis ma ka arvatavasti mõtlen kusagil. Aga te võite tulla alati mind otsima.. :) Selline rahulik ja mõtlik päev oli siis täna.

Esimene pilt oli playboxi riietus (ilma sallita tglt, roosad püksad rulez) ; Teine pilt oli peost, selline väikese rahvaga ; Kolmas pilt on niisama poose, koolikoridoris. :))

Tänase päeva laul: 30 seconds to mars - stranger in a strange land link.


No comments: