Friday, January 7, 2011

Mina ?

Mina. Ma olen mitmekülgne. Ma pole kahepalgeline. Ma võin olla kuri, ma võin olla hea. Ma võin sind armastada, ma võin sind vihata. Ma võin nutta südamepõhjast ja ma võin naerda südamepõhjast. Ma võin väljendada enda tundeid, ma võin olla väga endasse tõmbunud. Ma võin kirjutada, ma võin vaikida. Ma võin olla ego, kuid ainult selleks, et enda huve kaitsta. Ma võin midagi luua, ma võin midagi täiest ära lõhkuda. Ma võin igatseda. Ma võin tunduda kuri, kuid ma ei taha kellelegi kunagi paha. Ma võin otsutada, ma võin olla täiesti otsustusvõimetu. Ma võin teha nalja, ma võin südames nutta. Ma võin olla keegi teine. Ma võin olla mina ise. Ma võin tehe nilbeid nalju. Ma võin teha marki täis. Ma võin olla täiskasvanulik, ma võin olla lapselik. Ma võin olla masenduses. Ma võin olla mõtetu. Ma võin teha täiesti uskumatuid asju. Ma võin olla nõme. Ma võin endale haiget teha. Ma võin karta. Ma võin ennast ületada. Ma võin olla laisk. Ma võin olla blond, ma võin olla tark. Ma võin kõiki neid asju teha (vahest teengi) ja sellepärast ma olengi Ingrid Aus.

1 comment:

Ingrid said...

Indeed. Positiivne ja negatiivne mina.