Tuesday, January 11, 2011

300 post

This is my 300 post. Yeah.

Kuna ma olen väga väss, teha on veel palju ja kirjutada tahaks ikkagist, siis lähen täna kergemat teed ja kasutan sama punkti stiili nagu Angelica.


  • Soo.. esimeseks tahaks seda mainida, et ma unustasin eile teile öelda, et meid on klassis jälle vähem. Kristjan lahkus meie hulgast jõulude ajal. Paidesse. Mõnes mõttes on hea, et sai sellisest lahti (naat, ma pole kuri, lihtsalt ta mõned naljad olid liiga õelad ja nõmedad), AGA samas ma natuke tunnen puudust ka. Sest ta oli ju meie klassi ärapanija siiski ...

  • Kõige parem tund oli keemia. Alustasime väga töiselt, meile oli määratud hunnik ülesandeid, aga õues, staadionil suustatasid 8.klassi poisid. Ja tee mis sa teed, kuid silmad lihtsalt jäid aknast välja vaatama. Ja lõpuks oli nii, et terve klass istus akna juures ja siis paar andekat kommenteerisid seda kõike, mis seal toimus. No tegelt ka, see oli väga naljakas. Isegi õpetaja naeris meiega kaasa :D ja siis ta ütles, et noo ülesannete lahendamine jääb siis järgmisesse tundi. Jess, sest ma nkn suht heidin seda keemiat. Ma lihtsalt ei oska sealt osasid asju. Masendav.

  • Kõige nõmedam tund oli jällegist venku, sest õps piinab mind. Ja ka teisi. Ja see lihtsalt niii imeb, et jube. (sry, väljendi eest) Aga ausalt ka, ma ise õpiks hea meelega seda, aga lihtsalt asi on õpetajas. Fain, meis ka. Aga ausalt. Seda tundi on raske kommenteerida.

  • Aga liigume hommikusse tagasi, mis oli väga.. ehmatav. Vaatasin wc aknast välja ja näen mingit karvast kogu liikumas. Ma ehmatasin ennast ärkvele. (tegelt oli see vanaisa koer, kes oli tulnud väikest jalutuskäiku meile tegema)

  • Ja teeeed olid väga libedad. Tuul ja libe tee. Ja poole kilomeetrine teejupp. Nice

  • M. Ja ma tahan teist ilma, ausalt ka. Mulle no absoluutselt ei meeldi see

  • Homme läheme suusatama

  • Ja lõpetuseks...

  • ... kas te teate, kes/mis on neeger küpsis ????

tamdiramtamtam. No mõelge ka siis natukene. :)

  • ja vastus on .... PIPARKOOK !!!

NB: kes vastust ei näinud, siis märgistage see ära ;)))

No comments: