Tuesday, January 4, 2011

Kohtumine väikeste velvetikate/fockeritega

Prf.. kunagi ei tasu enam midagi ette planeerida, sest senini on kõik minu planeeritud plaanid nii untsu läinud ning lõpuks läheb kõik ikka nii, kuidas ise sujub. Nii näiteks ei teadnud ma eile, et ma täna linna lähen ja foorumi kokkutulekule ka ilmun. Aga vot, asjad läksid nii, et pidin hommikul üles ärkama, siis sõitsin Annu juurde ja sealt Tallinnasse. Ka see oli alguses planeeritud rongiga minemiseks, aga nh, saime soodsamalt. Autoga. Igatahes, jõudsime täpselt 12-ks vabakale. Seal risti all saime siis kokku. Niipalju, kui meid oli. Tol hetkel 5. Ma võin nimedega puuse panna, niiet ei hakka siin neid üles loetlema. Siis seisime, vaikisime. Ma veel itsitasin millegi üle. Ja siis hakkasime liikuma Harju tänava poole. Läksime uisutama. Ma nagu ikka olen koba ja siis alguses lihtsalt sõitsin möööda ääri ja hoidsin neist kinni. Lõpus läks juba päris huvitavaks ja sain ka asja käppa. Ei kukkunud kordagi. :D wiiii. Siis vahepeal ilmusid kohale ka Laura ja teine Andra. Need lihtsalt vaatasid meid ja korjasid tähelepanu :) Siis vaikselt väsisid kõik ära ja hakkasime oma jalatseid tagasi panema. Selleks korraks oli uisuga kõik.
Ja meie järgmine sihtpunkt oli söök. Kõtu oli juba päääris tühjakene. Astusime sisse mäkki, aaga. Aga seal polnud ruumi meie jaoks, sest meid oli ju ikkagist 7 ˇˇ
Ja siis tegin ettepaneku minna hessi. Ning läksimegi. Sinna vanalinna omasse või mis on seal ääres. Vallutasime endale ühe laua, vedasime sinna vajaliku arv toole, teise laua veel ja ülejäänud paar tunnikest veetsime seal. Tõsi-pikka aega ootasime ka järjekorras, või õigemini järjekorra kõrval. Mõtlesime, et seisame ikka järjekorras, kuid jah. AGA see-eest me lihtsalt olime ja rääkisime seal juttu ja lõpuks sai keegi aru ka, et me vales kohas seisame :D feil.
Kui olime juba liiga ülemeelikuteks kätte läinud ja väikeseid ja suuri feili teinud, siis otsustasime kiiremas korras jalga lasta :D Jalutasime Tammsaare parki ja seal lehmakese juures (see, mis teeb mündid eurodeks;)) , seal läksid me teed lahku. Igaüks läks oma suunda ja meie Annuga jäime sinna seisma. Tegime kalli-kalli, musi-musi ära ja siis oligi lõpp. Lehva-lehva ka.
Meie Annuga jäime veel lehma järjekorda, aga see järjekord seal oli liiga nõmedalt pikk ja me tõmbasime solli ära. Solaris on best :D
Jalutasime seal ringi, käisime katusel ka ära, sõitsime liftiga ja siis läksime kinno. Filmile "Little Fockers" Tegelt ma millegipärast lootsin enamat, kuid see oli ka tip-top. Lisaks sain ma piletit ostes tasuta popkorni. Cool.
Film läks millegipärast 15 minutit üle ja sellepärast ei jõudnud me sellele rongile, millele tahtsime. Niisiis läksime hilisemale rongile, mis tegelt oli vist isegi parem valik, sest peale Kehrat jäi meie vagun nagu täiesti tühjaks ja siis võtsime kaamera välja ja ma natuke turnisin seal toolidel ja igalpool ja niisama klõpsutasime.
Õhtuks jõudsin siis koju, kuigi alguses oli ka plaanitud, et jään ööseks venna juurde linna. Kuid viimasel ajal ei lähe planeeritud asjad üldsegi nii... eitea kas selles on süüdi see, et täna on ka facebooki ürituste järgi "Epic feil day".

Okei, kokkuvõtteks oli mõnus päev. Täis erinevaid emotsioone ja uusi sõpru. :)

(we come in piece and love)

No comments: