Thursday, January 13, 2011

Ära otsi rahu, kuni viibid vaenlase territooriumil; pigem otsi teed tagasi rahuriiki.

Magasin täna rahulikult. Nägin unes, et oli jaanuar, kuid lund polnud maas ja siis jalutasin oma aiamaale ja leidsin sealt maasikaid. Korjasin need kokku, viisin tuppa. Tahtsin hakata moosi tegema, aga siis ütles mulle sisetunne, et vaata kella. Hm. Sellega lõppes mu jaanuari-maasikate unenägu ning tegin silmad lahti. Keerasin ennast külili, võtsin iPodi ja siis... "WHAAAAAAT?!?!?!?!?!! " Kell oli 7.56. Ma olin üle tunni aja sisse maganud. Kõva värk. Koolibuss oli ammuilma läinud. Ja marsa pmst ka oli kohe varsti lahkumas, seetõttu ajasin empsi ülesse, kes mind autoga kooli sõidutas, kus helises ka koolikell niipea, kui olin saanud koti maha panna.
Esimese tunni ajal vaatasime kooli saalis ämblikke. Üks onukene tuli meile oma "sõpru" demonstreerima ja rääkima nendest. Suht tore oli, pool ajast ma surfasin ipodiga netis. Ämblikud olid karvased .. suured. Mina neid ei tahtnud kätte võtta.
Igatahes.

Täna sain lõpetatud ühe tähtsa asja. Olen õnnelik selle üle. Vähemalt üks asi on nüüd südamelt vähem. Aa, et see oli siis üks uurimustöö, mida olen siin paar kuud teinud. Ja noh sain nüüd selle valmis. Teemaks oli "Minu muusika". Mingile olümpiaadile õps vist saadab selle, aga see pole enam tähtis.


Ja küünlakesed minu ümber hakkavad armutult kustuma. Vaikselt-vaikselt
jäävad osad leegid nõrgemaks. Osad leegid saavad ka vahepeal veidi hoogu juurde,
kuid kauaks need püsima jäävad? Kuigi mu soov oleks see, et kõik küünlakesed
minu ümber põleksid ereda leegiga ning need põleksid veel kaua-kaua.

Tänase päeva laul- Sunrise Avenue - Fairytale gone bad. link

No comments: