Monday, January 10, 2011

nomidapekki

Eksole, täna algas kool. Päris jube. Teeme siis kooliteemalise posti ka. Dapo.
Okei, ma ei hakka asja väga dramaatiliseks ajama ja kirjutan ainult neid asju, mis väärivad siia märkimist. Esiteks ei suutnud ma uskuda, et ma pean täna kooli minema. Äratuskell helises paar minutit ja lõpuks suutsin aru saada, et WOW, ma ju peangi täna kooli minema.

Õues oli nõme tuul.. Ja tee oli libe.

Ja und polnudki eriti. Alles poole kümne aeg puudutas see uni mind. Ja siis ma lihtsalt olin niii üliunine. Hm, muide. Ma feilisin esimeses tunnis korralikult. Tõmbasin 2 hädavajalikku õiget vastust maha ja sain seeetõttu 4. FFAAIINN.

aaaaaa :D ma pean teile rääkima ka esta tunnist ja vene keele feilist :D
Esimesena venku tunni feil.
Niisiis. Algas tund. Ja siis hakkasime vihikusse kirjutama asju, mida meil on vaja igapäev kaasas kanda ˇˇ
Hm, ja teine feil oli see, et õpetajal olid tahvli peal mingid väljendid. Ta luges neid ette. Ja siis palus, et klass kordaks järgi. Aga terve klass oli vait (?) Ja siis ta palus veel mitu korda, et me kordaksime. Aga me kõik olime vait. Maitea ausalt, miks keegi ei teinud suud lahti. Lõpuks sai õpetajal jaks otsa ja liikus järgmise ülesande juurde. Aga see oli tõesti nii mark, kui õpetaja lihtsalt palus meil korrata, aga kõik olid vait. nojah.
aga liigume siis esta tunni juurde :D

Estas pidime igaüks rääkima natuke oma möödunud 2010 aastast. No meid oli klassis ainult 9, niiet ärge imestage, et meil mingeid juturinge korraldatakse.
Ja siis oli kord Kaio, meie klassi tarkpea käes. Ta selline hästi muhe poiss ka peale selle. Ta vaikis natuke aega. Ja siis ütles:
"Kevadel oli väga märg...."
*Kõik naeravad laginal*
õpetaja naerab ka ja lausub: " No, aga midagi tähtsat ka."
Kaio: "See oli mulle väga tähtis. ... Jalad said märjaks."

Nomidapekki. see lihtsalt oli nii hea. Ja kuidas ta seda ütles oma nii tõsise häälega. Me saime peale seda nii kaua naerda veel selleüle. No annab veel geniaalsem olla, eks.


Bõrrabõrra. Ülejäänud tunnid olid niisama kohutavalt aeglaselt. Tunnid venisid nagu .. nagu.. nagu mingi väga igav tund. Aga näedsa. Läbi sai.
Täpselt nagu see post.

Olge.. Kipad :D

Ja pmst, ärge imestage, mis ulme juttu ma siia kokku kurjutanud olen.

No comments: