Monday, January 3, 2011

Tee pole kunagi sirge; sellest hoolimata otsusta astuda sirgelt.
















Täna. Täna. Täna. Iga päev on kordumatu. Tänase päeva kordumatud tegevused olid need, et ma käisin Paides ja kukkusin laualt alla. Ja kõik need laused ja sõnad, mida ma kasutasin.
Paides vahetasin ma oma viimased krooonid ära. Rootsi kroonideks. Sest kui tõesti keegi ei taha minu head aasta algust ja vaheaega ära rikkuda, siis on sinna lähipäevil minek.
Läbimurre on ka see, et ma sain endale SIM-kaardi tagasi. Ja õnneks sama numbriga. Aga helistada ei saa mulle ikka -sorry. Sest, mul pole telefoni. Kallikene läks 1. jaanuaril..pensionile. Ma ei teagi, mis tema viga on. Ma küll sain uue aku, kuid järelikult polnud asi selles. SAD. JA kõige hullem on see, et ma nii armastasin seda telefoni. Ja ma ei suuda sellest loobuda. Kahtlane? Vist jaa.
Ja Grossi poes suutsin ma oma kindad poodi unustada. Õnneks tuli autosse istudes meelde, aga jah. Sellega oli ka nii, et ema läks siis neid poodi otsima ja selleks kulus tükk aega, sest need olid juba maiteakuhu rännanud :D

Kodus võtsin jälle koha sisse kirjutuslaua peal, kus mulle meeldib tihti istuda. Istusin. Ja tegin midagi (enam ei teagi, mida) ja siis kadus tasakaal, ning lendasin selg ees maha. Põrandale. Kolksti. Enne põrandaga kokkupuudet suutsin oma jala lüüa oma katkise tooli metalli vastu ära. Ning selja lauaserva vastu. Pea sai põrandalt löögi. Aga nh.. vahet pole enam. Ega lollimaks sellest ikka ei jäänud. Ja selg- see valutab nkn iga päev.
Kurvemaks vist jäin, sest kuidagi midagi nagu muutus sel hetkel, kui ma kukkusin, valu käis läbi ja ma lebasin seal põrandal. Ma ei tahtnudki ega viitsinud üles tõusta. Ja peale selle.. midagi muutus. Ei, ma ei usu ebaõnne, aga maitea. Vist sain ikka mingi põrutuse.






Paar pilti kah üle pika aja, kus poleks mind peal. Kõige paremini ehk iseloomustabi seda olukorda see viimane pilt. Ma kukun, langen vaikselt tagasi sinna sügavale auku. Aga ma olen veel poolel teel. Seda saab veel päästa. Aga see oleks ulme. Ja ma langen, selg ees. Nagu ennist laua pealt alla...

1 comment:

Ingrid said...

Hm, huvitav, mis imetrikki sa teed siis :D Või kelle sa mu kõrvale välja võlud :)