Saturday, January 8, 2011

plõksime-plõksime

Olen nii kaua kodus istunud, et tänane väljaskäik ajas lausa hulluks. Väss on peal ja sõbud niisama plõksivad. Ma siis plõksin vastu. Ja siis tuleb ema mingi täiesti maapealse teemaga välja ja siis plõksin ma jälle temale, kuid talle see ei meeldi ja siis ta hakkab mäkra panema. On lahe.

Teemasse ka. Täna ärkasin vastikult vara. Kuigi kooli minnes pean sellest "vastikult-vara" ajast veel 2-3 tundi varem ärkama. Chiipers-kriipers.
Käisin juuksuris ära. Polegi enam seda inetu-pardipoja tunnet. Eristasin roosa ja muud koledad värvid ning jäin mitte-naturaalse blondi juurde. Blondiin. Pilti ei hakka panema. Liiga koledad. Facebooki suutsin lisada ühe, kus pole nägu peal. Thank God. Sest ma avastasin täna tund aega ennast peeglist vahtides juuksuri juures, et mu nägu on proportsioonidest väljas. Üks pool on kõrgem. Ja siis ongi nii, et pool nägu on nagu.. allpool? suu on viltu. Üks silm on rohkem kissis. Kulmud on ka väga ebaühtlaselt ja ebaproffesionaalselt kärbitud. Ja mu lõug on suur. Ja mul on lõualohk, kes veel ei teadnud. Nüüd teate. Nina on ka ülemääraselt suur. Fain. Okei, rohkem ei vingu. Jumal ei luba vinguda. Aga vähemasti nüüd ma tean ise ka, miks mind ei taheta enam pildistada.
Kodus oli kõige parem passida. Aga ei lubata kodus ka olla. Kohustused sunnivad kodust lahkuma. Seekord Tapa Noortekogu koosolek. Mis venis pikaks. Hääletasime mega palju. 3 kirjalikku hääletust, umbes 15 suuulist hääletust. Veel arutelusid ja ... arutlusi.
Pimedaks sain koju. Okei, õues läheb tänapäeva juba nii varakult pimedaks, et õigem oleks öelda, et lõpuks jõudsin koju. Lõpuks, ehk seitsmeks.
Ja nüüd ma lihtsalt plõksin siin omaette. Ja kujutate ette !! isegi mingi facebooki lehm plõksib minuga. Valetab kah veel, et facebookis on 0 ingridi nimelist olevust. Nice try, lehm, kuid sellega sa mu tuju ei paranda. Mine anna piima.

Ausalt ka on see nii kohutav. Kool on juba... loetud tundide kaugusel (ma-ei-viitsi-neid-kokku-arvutada). Ja mul on palju poolikuid asju. Ja palju on arusaamatuid asju. Miks ta ei räägi enam? Miks oli mul vajadus lugeda kõik tema blogi postitused läbi? Miks ma ei suuda enam mõelda normaalselt? Miks mul enam ei tule normaalset juttu?Miks ütlevad inimesed, et ma olen muutunud kurvemaks? Miks inimesed minust eemale hoiavad ???

Miks inimesed minust eemale hoiavad ???

No comments: