Thursday, January 20, 2011

Rahulolu kohaldatakse vaesusele; rikkal niikuinii rahulolu pole

Klikkisin täna ka huvi pärast oma statistikale ja siis alguses ütlesin midagi "Appi" sarnast või nii. Ja siis jäin vait. Ma ausalt ei kujuta ette, mida need inimesed siit loevad või mis neid tõmbab minu blogile klikkima. Aga ei, väga tore on näha, et mu blogi lugevus on kena. See kuu tuleb rekord. Juba praeguse hetkega on selle kuu vaadatavus täpselt 800. Mõne jaoks ehk väike arv, aga minu, lihtsa maatüdruku, jaoks on see päris kõva sõna :))

Nii kena pilt. Kahjuks pole minu tehtud. Aaahh.. kuidas ma ka tahaks osata teha selliseid kauneid pilte või siis lihtsalt olla kasulik või et keegi saaks imetleda minu loomingut. On ego jutt ? Ma vist olen jah viimasel ajal veits egoks muutunud. Ausalt ? Tegelt mitte. Ma ei mõle ainult endale. Ma mõtlen palju teistele. Aga kuna viimastel kuudel on juhtunud palju asju ja ma olen muutnud enesekesksemaks ja kinnisemaks ja siis võib tunduda, et ma mõtlen ainult endale ja enda huvidele. Tegelt ma kaitsen end. Jah. Ausalt ma ei teagi, miks teile seda vaja on. Aga kui ma juba seda kirjutasin, siis las ta olla juba.
Täna oli siis suht.. vaikne päev. Nagu mu päevasest postitusest kajastus, siis mitte kõige parem. Suutsin jälle tüli tekitada ? No mis viga on, et ma ei suuda enam normaalselt inimestega suhelda? Või äkki inimesed ei taha minuga normaalselt suhelda ja piirduvadki ainult napisõnaliste lausetega. Cammoon.. Palun rääkige minuga ikka, sest muidu ma arvan, et teil on mingi vandenõu minu vastu.
Fain, fain fain. See teema on ammendatud.
Kuidas su päev möödus ? Ma loodan, et hästi. Mina küll terve päeva mõtlesin, et mis päev küll täna on. Ma ei saa aru, kuidas ma suudan ära unustada, mis päev on. Ja kui ma isegi mõtlesin välja, et on vist neljapäev, siis ma ikka kahtlesin ja pidin kalendrist kontrollima seda :D
siinuspiinusmiinus
Tuli täna jälle väikeste laste armastamise tuju.. lihtsalt vaatan neid ja tahaks neid kallistada. Nad on ju nii armsad oma kombekates... :))))))
Piff. Leian õige pealkirja ka sellele jutukesele ja siis lõpetan. Ausalt. No more juttu lastest ja muudest asjadest. Aga poissi tahaks ikka... :)
Tänase päeva laul- Kutless - treason. link

No comments: