Monday, January 24, 2011

Sõpradest saavad vaenlased ja vaenlastest saavad sõbrad.


See kõik, mis oli nädalavahetusel, ma arvan, et see kõik oli mulle tugevuse andmiseks uueks nädalaks, sest see nädal tõotab tulla raske. Hetkel olen ma suutnud vastu pidada. Nii vaimselt kui füüsiliselt. That´s good :D

Nädala alguse kirjeldamiseks võib öelda seda, et niiiii paljud on haiged. Nagu ausalt ka. Ja täna saabus ka uudis, et surnud on tele ja- showmees Madis Malk. Kahju on tema naisest ja lapsest. Mäletan teda ise "EMT txt boxing-u" saatest. Ja siis veel need muusikasaated ja seltskonnaüritused. Kahju, oli ta ju alles noor mees. R.I.P

Haigusest veel niipalju, et peale mu kahe klassikaaslase ja igast teiste koolikaaslaste ja tuttavate, on see veel murdnud meie vana eesti keele ja kirjanduse õpetaja. Ning seetõttu on meil esta tunnid asendatud millegi muuga või lihtsalt ära jäetud. Selletõttu oli meil ka täna 3 matat. Neist esimese ma pühendasin "Rebirth-ile" Friiiiiiiiky, kuidas ma seda kaifin. Polnud mitte mingisugune piin kuulata 45 minutit järjest seda sama, mis aina kordub-kordub-kordub. Aga igakord oleks see nagu uus. Aahh.. :D Thank God, et ma tutvusin sellega. See on juba alates augustist saadik olnud mu TOP listis.

Niisiis. Üks mata sai rebirthi rütmis pead loobitud terve tund. Teise kohta on mul mälukad.. :s Ja kolmandas tegime pranglimist. Argh. Mulle ei meeldi see.

Keka tõsteti tund aega varasemaks. Ja pidime aja peale suusatama. NOO WAYY. Kõige margim oli see, et ma alustasin, hakkasin oma "pro" uisku tegema ja panin kohe käbla. Pmst kohe alguses :) Ja vahepeal kaotasin ma veel helkuri ära, siis sõitsin veits tagasi, et selle võtta. Ja siis ronisin mäest ülest. Ja siis matkasin veel. Lõpus sõitsin ilusti kiiresti uisku. Ja siis oli õpetajal: "Kas sa tulid ikka seal Kalijärve juurest otse??" Ma vastasin: "ee.. jaah. ikka. " Siis ütles õpetaja endamisi, et nojahh.. :D Ta imestas vist, et kuidas ma sain nii aeglane olla, kui lõpu tulin kiiresti. haha. petekas ˇˇ

Vahetunnid möödusid ka lahedalt. "". Kuulasin oma D&B laule ja tegin numbrimängu. Ja vaatasin kuidas õps virvendab minu ees.. (korrapidaja õps, kes kontrollib vahetunnis korda)



Peale tunde läks mul asi päris hapuks. Külmavärinad ja peavalu. Nõrkus ja väsimus. Ja õues tuisk. Dislike. Lõpuks vedas koolibuss ka ennast kohale. Ja pff... kui ma maha läksin, siis.. tegin ukse lahti ja tuli tuisk ja bussi uks lendas katki :D assapekki. Muidugi minu õnneks, et mitte päris katki, vaid katki läks ainult mingi asi ukse küljes. Aga jah, ma päris ehmusin ära :) Ja minu vabandus oli "Upsssssss" :)) Ma ei taha teadagi, mida bussijuht mõtles :D



See selleks. Kui olin õnnelikult ja külmunud koju jõudnud, tegin endale teed ja siis läksin kohe magama. Pool õhtut on mind vaevanud külmavärinad ja peavalu. Ja ikka loen ma facebookist, et keegi on jälle haigeks jäänud. Tervisi teile kõigile !!!



Õhtu on käes. Ja ma olen tiba kurb. Kuid südames on ikka rõõm. Rõõm, mis aitab mul elada ja kirjutada ja mõelda. Vaikne rõõm.



Olge Õnnistatud !



Tänase päeva laul: Katy Perry - firework. link Ja rebirth samuti !!!

No comments: