Sunday, January 23, 2011

Usk homsesse heidab valgust ka tänase päeva hallidele kohustustele.

Ma olen õnnnelik, et mu kirjutised avaldavad mõju ka peale minu enda veel ka mõnele teisele inimesele. Ma armastan kirjutamist :D
Ja ma olen tänulik, et mul on häid sõpru. Mitte küll palju, kuid mõni ikka on, kes hindab mind. Ja ma tean, et kui mul pole neid "lihalikke" sõpru kõrval, siis taevas on mul alati üks hea sõber, kellele saan ma kõike kurta. See on nii hea.
Mulle meeldib preagune hetk. Hea muusika, viinamarjad ja blogi. Puudub ainult üks mõnus vestlus msnis kellegagi. Aga nh... järelikult pole keegi huvitatud minuga rääkimisest. Kahju. Aga vahet pole, sest ma olen niigi juba viimased päevad enesega rääkinud. Ja üldse olen ma nii jutukaks muutnud. Vahepeal oli tuju, kus oleksin ainult vaikinud, aga nüüüd rääägiks-räägiks-rääägiks. :D Lobamokk olen :D Aga ma arvan, et see on hetkeline ja areneb ehk paari päeva pärast välja. Olen jah üksikuks jäänud, aga veab välja.

Täna hommikul oli Tapal järjekordne Noortekogu koosolek. Valisime endale logo. Ja räääksime ja üldse kokkuvõtteks saime väga vähese ajaga hakkama. Ja siis jalutasin edasi kirikusse. Oli jälle hea. Nagu alati. Ja siis sai veel Jokiga mõnusat juttu puhutud ja oma teed tuldud. Eile oli noortekas, niiet täna seda polnud.

Ma ei taha homme kooli minna. Sealt pole midagi oodata enam. Iga päev on samasugune. Tunnid on ka ettearvatavad. Vahetunnid samuti. Ja inimesed. Neid on raske kirjeldada. Neid ma ei mõista. Ja ma ei suuda nende käitumisest midagi välja lugeda. Oli see kompliment või varjatud solvang ? Mulle lihtsalt ei jõua mõni asi kohale. No eksole. Tuleb harjuda. Varsti pole ju enam seda kooli ja neid inimesi, ning kõik jääb mälestuseks. Tegelikult võiks mälestuste kohta veel eraldi pika postituse kunagi teha. Palju oleks kirjutada ma arvan.
_____________________________________________________________
Ja tegelikult ma tahaks veel ühte asja öelda, aga ma arvan, et ma ei oska seda sõnastada. Isegi mitte ümber nurga. Ja ma ei tea, kas on üldse õige see siia kirjutada, aga ma ei oska kuhugi mujale seda panna. Aga igatahes.. nooh, maitea. Lihtsalt asi on selles, et mul on selline karvane tunne, et see on läbi, sest sa pole midagi ette võtnud ega midagi teinud. Aga pmst.. me ju lubasime. Ja sa lubasid ka. Aga sind nagu üldse ei huvita, mis toimub või miks kõik nii on. Ja minuarvates pole sa hetkel midagi ka sellejaoks head ära teinud. Lihtsalt.. mina ei mõista seda, kuidas sa said seda nii külma südamega öelda. Ja peale selle oled lihtsalt mitte midagi teinud. See ei jõua mulle kohale. Et kas see kõik oli siis nagu jälle vale ???
_____________________________________________________________
Ja tänase päeva laul: Newsboys - Dance. link

1 comment:

Ingrid said...

Ma naeratangi kirikus koguaeg :)