Wednesday, November 23, 2011

bitch please

Heips, mõtlesin, et tulen siia ja kirjutan teile pika-pika monoloogi, kuid õnneks / õnnetuseks tulid jällegist muud asjad vahele ja nüüd on mul tuju kadunud ja väsimus on nii suur, et kahe päeva kokkuvõte tuleb tuim tekst. Piltideta.

Esmaspäeva hommikutest vist ei tasu rääkida. Need on ühed tuimemad üldse. Eriti keemias. Aga lõuna ajal.. siis kui mul oli inka, sadas õues midagi lumesarnast. Mingid valged hebemed olid kõnnitee äärt valgendanud. Ja õhus lendles ka valget tolmu.. alguses ma arvasin, et jah.. jälle mu hallukad, aga kuna ka mõni teinegi nägi seda lumesarnast asja, siis ma polegi veel talveootuses hulluks läinud :D

tsokoloko... jõudsin vahepeal koju.. mul olid päkapikud külas käinud vahepeal ;)

Mõtlesin söömise ajal, et jätan seekord alfa vahele.. aga ma teadsin, et need väikesed mustad sisehääled ei ole head ja ma ikka võtsin end kokku ja läksin. Baltas veel jooksin, sest muidu kartsin hiljaks jääda :)
Ja see eilne alfa oli ikka täiega eriline. Nii palju asju rääkis minu vastu ja siis ma täiega tundsin mõnedes olukordades end ära. Ning need teemad seal olid nii minu olukordadega ühenduses.  Andis veidi uut mõtteainet ja viis mind sinna diibimasse ellu. Ma ei hakanud siis ka teisi ootama, vaid jalutasin õhtul ise ringi. Vanalinn oli päris tühi. Mõni inimene kusagil kaugel liikus, aga muidu oli rahvast vähe. Õhtune aeg juba ja eile oli külm ka. Aga mulle just meeldiski siis vaikselt muusika taustal seal ringi hiilida. Hihi.. Raekoja platsil veidi trollisin ka.. jalutasin nende majakeste vahel ja kuuse ümber. Päkapikk tegutses jõuluvana majas.. jne..
Jalutasin edasi.. Vabaka poole. Aga tegin veerand tunniks sissepõike uisuplatsi äärde. Mm.. seal oli nii lahe. Vaatasin kõrvalt, kuidas inimesed uisutasid ja lihtsalt trolosin neid. Siis ma tundsin küll kahetsust, et ma õhtustel aegadel ringi jalutades sularaha kaasas ei kanna. Muidu oleksin ma küll läinud sinna ja proovinud ise ka veidi libiseda. Aega oleks olnud, see on kella 22.00-ni avatud.

Kodus oli soe olla. Hea ja soe. Turvaline. Tegin endale kakaod, vaatasin telkut ja olin omas diibis maailmas.. ikka veel. Aga see kadus peale seda, kui ma olin pesemast tagasi tulnud ja vaatasin otsa õppimistele.. bö..

Kandun kiirelt ja sujuvalt teisipäeva. Magasin hommikul sajaga sisse. Aga tubli nagu ma olen, jõudsin ikka kooli. 8 tundi möödusid kuidagi venivalt.. vahepeal oli meid koolis 17, siis 20, siis 10 ja viimases, saksas oli meid ainult 5, niiet saime poole pealt ära ka :D Ja vene keele tunnis istusid meie klassis hoopiski kaks võõrast poissi, kes väitsid õpetajale, et nad on A. ja T.  tegelikkuses muidugi polnud ja nii tegidki kaks 11. klassi poissi meiega terve tunni kaasa.. Shuut.. ma terve tund imestasin, et kui troll saab õpsetaja olla, et ta aru ei saa, et need pole tegelikult A ja T. :D

Peale tunde chillaxisime Karoga. Otsisime kinki, jagasime tundeid, istusime Sollis, seisime pikalt Solli ees,  ühte reklaami näha, kuulasime muusikat ja käisime Hessis.. tema toitis oma liblikaid kõhus ja mina toitsin oma magu megaeinega.. I am awesome. Viimasel ajal ainult sööks ja sööks.. ööh... mingi deprekas vist peal -.-
Aga söögi tegemine just täiega tõstab see-eest tuju. Vähemalt mul on küll nii. Koju tulles tegin endale kanafileesid ahjus.. koos ahjukartulitega..  nomnom.. Fuud makes me happy.



Ja tegelt kirjutada annaks veel palju, aga ma lihtsalt enam ei jõua.. too weak. (-,-)

Homme jätkan ;)



No comments: