Friday, November 25, 2011

Huh?!

Täna oli koolis minul lühike päev. Tavaliselt on 8 tundi meil, aga kuna mina ei käi kahes esimeses riigikaitses, siis on tavaliselt mul 6 tundi. Aga täna jäi mul lõpust veel 3 tundi ära, ehk siis olin kooli ainult kella 10-13.00 Me gusta.
Estonias esines Põhjamaade sümfooniaorkester ning iga kool sai tasuta mingi teatud arv pileteid sinna. Meie kool sai 30 piletit ning need jagati siis teatud klasside vahel ära. Aga meie klassi 5 piletit läksid vist sama kiirelt kui mõnele hittkontserdile. Aga kuna Tapakad pidid ka tulema seda vaatama ja Johanna teadis, et ma tahaksin tegelikult ka ikka sinna minna, siis neil jäi pileteid üle ja ma sain ühe endale. Ou Yeah. Aga ma tahtsin korra kodust läbi käia enne kontserti ja sellepärast saingi 3 viimasest tunnist ära ;)
Maarja oli ka ennast kaasa vedanud Tallinna. Ja siis oligi niiii armas näha neid jälle. Istekohad olid veidi nõmedad, vasak rõdu ja suht ääres, niiet nägemiseks pidi olema ääre peal... ja minu ja Maarja vahel oli mingi vahekäik.. -.-  Aga muidu rahvast oli tore vaadata seal all. Leidsin isegi ühe tuttava sealt värvilisest massist.
 Kontsert oli hea. Ausalt. Muidugi on veidi feil tunnistada,et ma käisin esimest korda elus orkestri kontserdil.. aga noh  millalgi pidi ikka esimene kord olema. Muusika oli hästi kena, kajav, kaasahaarav, võimas. A ja Mihkel Poll esines ka klaveril. Vot see oli lahe. Ma poole ajast, kui ta mängis vaatasin vist tema sõrmi. Kui kaunilt ja kiirelt need klaveril liuglesid. Jah, just, liuglesid. Lihtsalt nii palju annet. See oli awesome.
Tunnikene kestis see ning siis jälle bussiga koju tagasi paariks tunniks. Siis noortekale. Paula oli ka veidi seal. Wiwii. Toomas rääkis täna Markuse evangeeliumist. ...  ja ülistus oli ka hea, kuigi ma seekord tundsin end veidi, okei, mitte veidi vaid üpriski kinniselt ja ma enamus laule lihtsalt kuulasin ära. Muidugi on mul kahju, et ma ei suuda end vabalt tunda ja olen lihtsalt tuim. Aga ma ei osanud ka mitte midagi muud ette võtta ja siis ma rändasingi oma mõtetega mööda maailma ringi.. ülistus taustaks.
Hiljem rääkisime Raeliga juttu. Teda polnud ka paar kuud näinud. Hea oli temaga rääkida ja kurta veidikene muresid.
Siis jalutasime Helinaga mööda vanalinna bussikasse ja igaüks oma koju. Ja mina olen alates koju jõudmisest saadik nii rampväsinud olnud, et täitsa grrr..
Lähengi vist magama kuigi tahtsin veel ühe teise postituse ka kirjutada. Feelings and such.. aga ma vist jään ennem juba magama siin -.-


No comments: