Saturday, November 19, 2011

18.nov

Ma võin proovida, aga ma ikka ei saa.. ei jõua.. päeval oma asju ära kirjutada.. Ja sellepärast ongi mu postitused nii öised.. aga ma ei hakka ka tänaseid toimetusi homse varna viskama, kuigi mul pole üldse aimugi oma homsetest plaanidest.. 

Täna oli Valerial sünna. Palju - palju õnne ja kallisid ja rõõmu-rahu-armastust-õnnistusi-ja kõike head ja paremat veel. 
 
Täna tuli ka Koidukuma I osa välja.. yeey.. peaks millalgi vaatama minema seda.. 

Aga need selleks..
liigume edasi...

Tänane päev algas valusalt. Kaelas valusalt ehk siis kaelavaluga. Kardetavasti ma viimases kehalise tunnis tegin veidi valesti tireleid ette ja taha ja seetõttu kõverasin kaela ära. Hullupööra valus teine.. ja see ei lasnud mul väga hästi magada öösel. Kuid hommikul ärkasin ma ikkagist rõõmsalt ülesse, sest ma teadsin, et ma näen ühte vägavägaväga lahedat inimest ning ma saan ka lõpuks oma muresid kurta kellelegi :) 
Niisiis viiski mu tee hommikul hoopiski Baltasse, mitte kesklinna, nagu tavaliselt. Johanna tuli Tapalt. Jeejeee!!!
Saime kokku ja siis rääkisime-jalutasime-rääkisime. Aega oli küll täiega vähe, sest mul olid tunnid algamas, kuid me saime vähemalt põhiteemad läbi arutatud ja üksteisele moraalselt toeks olla. See oli nii hea. Johanna nägi siis seejuures ka mu koolimaja ära. 
Tundidest ei hakka rääkima.. klassis on meid vähe ja tunnid mööduvad kiiresti-kiiiresti. Kõik on samamoodi tuimad ning erinevaid nüansse pole üldse. Musa jäi vahelt ära ja seetõttu saime täna tund aega varem minema koolimajast. Siis jõudsin ka varem koju, kus ma sain oma naabreid jälle oma tüütu klaveritinistamisega piinata :) 
Õhtul läksin Olli. Noortekas oli täna palju erinevat sõna.. 4 inimest rääkisid oma loo + kaks inimest veel tunnistasid, niiet lahe oli. Veljo oli ka õhtujuht, mis tegi kogu asja põnevaks, sest tema kohe oskab rääkida. Ja nii venis see ka suht pikale. 
Pärast oli snäkilaud, kus oli täiega palju süüa. Ma võtsin siis ka teed ja ühte-teist ning jäin Eva-Liisaga jutustama. Ja siis me rääkisime-rääkisime.. ja nii saingi ma jälle umbes poole kümne aeg Olevistest minema. Jalutasime koos läbi vanalinna ja raekoja platsi. Btw, Raekoja platsil on juba kuusk üleval ja mõned väikesed jõuluputkad. Khmm.. praegu on 18 november.. Jõuludeni on kuu aega jäänud veel.. aga tundub, et see kedagi ei huvita.... enivei, oli hea aeg. Naersime koos päris palju.. Ta on nii funny :D 

Aga koju jõudes hakkasin mina pirukesi tegema. Yeaa.. sounds weird, et Ingrid teeb kella 22.30-23.30  õunapirukaid.. isegi mu ema, kellega ma terve see tund aega telefonitsi rääkisin, imestas tõega, et kuidas mina, kes ma Läpil olles üldse ei küpsetanud, hakkasin nüüd öösel tegema õunapirukaid, mida ma pole kunagi teinud. Ning ma isegi ei teinu neid retsepti järgi, vaid lihtsalt oma mõttest tegin neid. Jeaaa.. Jumal on võimas. Vähemalt selle söögitegemise osas on ta küll mind täiega muutnud :D
Ja väga nommid tulid välja muide, pärast jäätisega sõin neid veel...mmm.. pilti tegin ka ;) 


Aga jepp.. mõned pildid pirukestest tõestuseks teile siia, et teil ka suu vett jooksma ajada :D 



No comments: