Sunday, November 20, 2011

Not okay, not the end.

Ilmselgelt olen ma oma mõtetega puntras..

Leinan - seda, mida enam tagasi ei tule ja mida ei saa enam olema. See asi on nüüd vist lõpetatud. Kahju küll, kuid ka sõbrad on kaduvad.
Ootan - sest pole ju normaalne, et ma pole 9 tundi hiljem ikka oma sõnumile vastust saanud. Järelikult keegi väldib mind..
Kahetsen - et ma pean ikka totakaid asju tegema.
Söön - jäätist ja pirukaid ja kiselli ja saia ja jälle jäätist ja pirukaid ja veel jäätist.
Proovin - edasi kirjutada oma juttu, mis hetkel lihtsalt on paus nupu peal..
Vaatan - telekat, et ennast stabiilsena hoida.
Kuulan - muusikat, et igavus ja kellade tiksumine mu pead vaikusega segi ei ajaks
Tahan - et keegi ei tunneks mind
Mängin -  seda mängu, mida ma ei oska ja mille reegleid pole keegi mulle õpetanud ka
Feilin - sajaga.
Üritan - aru saada, mis periood see hetkel mu elus on.. vist on see sügis..
Lepin- asjaoludega, et kusagil on midagi paremat
Nutan - sest kõik käib üle pea
Tunnen - et mind on ära kasutatud
Olen - outside



No comments: