Thursday, November 3, 2011

Kiired möödunud päevad
Esmaspäeval oli halloween, teisipäeval oli pühakutepäev ja kolmapäeval oli hingedepäev. Täna on .. neljapäev.
Halloweenist ma osa ei võtnud. Nägin ainult korra vanalinnas jalutades lapsi, kes olid ennast tontideks riietanud.. teisipäeval olin peale kooli linna peal ja siis tädi juures. Kolmapäev oli rahulik. Polnud küll kusagil hingi märgata.. v.a. minu hing, mis veidi märatses õhtul..  Kolmapäeval oli kodukas ka. Seekord siis veidi teistmoodi. Saime kokku Virus, liikusime linnahalli katusele, tegime piktsöörseid (kui aru ei saa, loe: pilte). Täiega kena oli olla pimedal ajal seal. Üks helikopter tõusis lendu ja laevad sõitsid kaugel. Ning linnatuled olid nii vaimustavalt kaunid. Ja üldse väga-väga-väga vinge oli olla. Peale seda läksime pubisse friikaid sööma ja chillasime seal. =)

Koooooooooolis läheb lahedalt
Nädal on alanud positiivsete hinnetega. Olen tuupinud ka korralikult. Ning millegipärast on viimasel ajal just õppimine saanud selliseks heaks ajaks, mil ma saan end tavamõtetelt ümber lülitada raskematele teemadele. Teemadele, mille jaoks pean kasutama kogu oma aju mahtu ja ei saa vahepeal unistada. Täna pandi ka mate kursuse hinne välja. Sain ilusa 4. Sügisel arvasin küll, et kindlasti see keskkooli matemaatika on raske ja ei hakanud väga pingutama alguses, sest mata on mul alati raske olnud, kuid oleks ehk pidanud. Oleks ehk 5 ära tulnudki.. Ja kuna ma täna tunnis juba teadsin enda hinnet, siis oih, magasin täna pool mata tundi maha.. Tundides on nii tore magada. Ning ümberringi olev sumin lihtsalt uinutab.
Ma leidsin ka enda peast ühe kliki. Asi selles, et need tunnid, mis mulle alguses tundusid head ja huvitavad, siis neid ma nüüd ma just veidi põlgan. Ning mis tundide vastu oli mul alguses mingi tõrge, on nüüd lahedateks muutunud. Kas pole mitte keerukas mõttelaad mul..
Täna käisime klassiga peale tunde Koplis. Sinna sõit võttis nii meeletult aega.. Käisime lastekodus/turvakodus. Kuigi meile lapsi ei näidatud ja ruume ning pidime leppima ainult jutuga, siis oli see ikkagist hariv ja tore käik. Ning nüüd ma saan öelda ka, et ma olen Koplis käinud.

At now
Väsinuna jõudsin koju. Tegin endale süüa. Tulin ja kirjutan blogi ning kohe hakkan end sättima. Saan Vabakal Valeriaga kokku. Ma isegi ei kujuta praegu ette, mida ootada või mida me tegema hakkame.. aga kindlasti tuleb lahe õhtune chill ;)

No comments: