Monday, November 28, 2011

trippin´

Ma alustan laupäeva hommikut kodust, käin vahepeal ära 100 km kaugusel, ööbin mujal, teen igast põnevaid asju ja jõuan siis pühapäeva õhtuks ikka koju tagasi. Fun.
Laupäeval käisime emmega Rocca Al Mares poodlemas.. chillimas.. suht tore oli. Ma leidsin endale uue lemmikpoe. Nüüd tean siis kuhu paari nädala pärast jõulukinke otsima minna ;)
Jõuludest.. ongi juba käes siis põhimõtteliselt.. mõned nädalad veel ja no mis need siis ära on. Varsti istumegi kõik kuuse all. Aga kui ma paar nädalat tagasi täiega ootasin neid, siis paar päeva tagasi ma jällegist mõtlesin, et grrr... eks nad mustad jõulud tulevad. Mustad sellepärast, et ma olen viimasel ajal nii paha laps olnud. Palju pahandusi teinud.. haiget.. lõhkunud oma kalleid sõprussuhteid... ning ma ei saa seda jõuludeks, mida ma tegelikult oleks ehk oma südames soovinud... Ja siis ma tundsingi, et mis mõte nendel pehmetel ja üdinisti rõõmsatel pühadel minu jaoks on. Kuid eksisin. Täna Tapal koguduses olles ma leidsin vea enda mõttemaailmas. Jõulud pole ju selleks, et kinke saada ja end perega koos täis juua. Ennekõike on jõulud ju Jeesuse sünnipäev. Ja me peaksime ennekõike rõõmu tundma selle üle. Niisiiis proovin ka mina jõulude üle vähemalt seetõttu rõõmu tunda, et sel ajal sündis meile päästja. Ning ehk juhtub ka jõuluime ja ma saan ka teistes asjades rahu südamesse..

That´s all story, bro. Nädalavahetusest lisan paar pilti.

Noortekas mängisime veidi tõde ja tegu.. pudeliga..

"Tegu on see, kui sa vastad küsimusele. Tõde on see, kui sa vastad
küsimusele ´jah´ või ´ei´ vastusega"-  meie seast üks geenius :) 


TEUK


1 comment:

presley said...

See on väga üllatav tunnistus, ma tahan, et te kõik ühineksite minuga Kiriji armastuse õigekirja tänamisel, kuna ta on tõepoolest oma sõnade mees. Mul on aastaid olnud süda murdunud, iga mees, kes minu poole pöördus, ei võtnud mind kunagi tõsiselt, pärast viimast kogemust mehega, mis pettis mind nagu tavaliselt, hakkasin otsima lahendust oma probleemi lõpetamiseks, siis tutvustas mu kolleeg tööl mind Suure Kiriji armuloitsu templisse, siis võtsin temaga ühendust tema e-posti aadressi kaudu; kirijilovespell@gmail.com, enne kui ta vastas mulle, kulus mõni päev ja kui ta vastas, sain mulle teada, mida teha, enne kui saan vaimsest orjusest vabaks, tegin kõik, mida ta ütles, ja täna olen oma mehega õnnelik. Mees, kes mind ilma põhjuseta maha viskas, naasis mulle nüüd 3 päeva jooksul. Samuti aitas ta kolleegil oma abikaasa tagasi tuua, kui nad lahutasid. See on tema kontaktandmed; kirijilovespell@gmail.com või võite temaga siiski ühendust võtta tema whatsapp-numbri kaudu: +2349020168697