Tuesday, November 8, 2011

variatsioonid



Tere, Ingrid, kuidas sul läheb ? 
Tänan küsimast. Küllaltki hästi. Väga põnev on, sest pea iga tund muudan ma oma emotsioone, et mul oleks veidigi lõbusam. 

Pühapäev oli kaunis kenakene. Täpselt 12 tundi ma olin ärkvel ja teised 12 tundi veetsin oma voodis teki all. See päev oli ka esimene kord minu linnasviibimise ajal, mil ma ei käinud kordagi väljas. Nagu for real, ma istusin terve päeva kodus. FunFun. Õppisin, mängisin pikalt klaverit, tegin süüa, koristasin, pidasin pikki telefonikõnesid, vaatasin telekat.. puhkasin. Ja kuna väga vara läheb pimedaks, siis erilist tegevusetust polnudki. Siin ja seal, kodus on alati midagi teha. Puhkasin ilusasti välja uueks nädalaks. Vend käis korra juttu ajamas ja minu sigahead Pitsut (küpsiserull, ehk kirju koer, ehk Pitsu) ka söömas. Muidu suht forever alone.. Õhtul tegin veel endale ka pool liitrit kakaod ja kõrvetasin sellega keele ära (y)

Esmaspäev.. väga vahelduv. Jalutan positiivses meeleolus kooli; satun muusika embusesse; peidan end teiste eest; siis otsin seltsi; naeran täiega; pahandan keemia tunnis ja rebin töölehe kuueks tükiks; monotsen; tunni aja pärast rõõmustame Paulaga; oleme väsinud; käime poes ja oleme häpid; istume esta järeltöös; mornitsen-põrnitsen; tunnist vabanedes kepslen; naeran; tantsin; laulan; näen sõpra kõrvaltänaval, vestleme ja ma mõtlen, et Eesti on nii lahedalt väike; olen väsinud; siis jälle olen mölapidamatu; karglen vanalinnas; jooksen bussilt koju; tantsin kodus; nutan; naeran; unistan; teibin kahetsusega keemia töölehti kokku; loen; kirjutan; õpin täiega või siis lihtsalt viskan kõik asjad tuimalt kotti... Vot tak. Raudselt jätsin ma midagi välja.. aga kas pole mitte tore ja vaheldusrikas päev ? :) 
Õnneks pole ma veel päris hull, niiet loodetavasti oli see ühepäevane maraton-hulluse-emotsioonide-vaheldus. 

Mnjaa.. linnas on elu huvitav. Pidevalt midagi uut ja huvitavat. Uued jutud, uued üritused.. 

Mis mind täna veidi ehmatas, oli see, et vanemad olid kodus otsustanud, et talvel ma maal käima ei hakka, sest mul tuisuga linnas parem soojas korteris istuda, kui trippida Läpile vanasse palkmajja ja seal passida.. no maitea.. ma kardan küll, et niiviisi hakkavad nad mind õigepea igatsema. Ja ma tahan ka oma päkapiku toodud maiustusi kätte saada. Minu maa-päkapikud ei hakanud linna kolima minu eeskujul.. aga eks näis siis.. ma ise ei viitsi enam oma elu korraldada. Andsin laupäevast alates selle ülesande Jumala kätte ja las tema korraldab ise minu elus nii, nagu kõige paremaks peab ;) 

Tegelt ma tahaksin täiega kirjutada ühe jutu valma.. mul on mõtteid, aga ma ei tea, kuidas need üheks toredaks lühijutuks kokku põimida.. aga, et seda teada saada, lahkun ma siit tänaseks. 


Ahjaa.. täna Paulaga poodi minnes avastasin, et ma näen välja nagu jõuluvana...
ainult mantel on must.. ja nägu liiga sile, muidu ehk annaksin ka jõuluvana mõõdu välja...
=)


No comments: