Tuesday, December 21, 2010

streik rõõmule, 1.päev


Kõik läheb nii kuis peab. Juba hommikust alates. Ärkasin väsinult, ainult mõned tunnid maganud. Kui bussile läksin, tuli poole peal meelde, et buss läks täna ju varem. Dapo.
Mu lemmikasi. Nagu alati, sain siis väga vihaseks, viha polnud kahjuks kuhugile valada peale lumehunniku. Rõõmuvaba päeva algus.
Tundides oli ka megaraske olla. Nagu unes oleks koguaeg olnud.
Ja tuleb välja, et hinded polegi vist nii kaunid, kui algul tundusid. Lisaks sellele ei sallita ka mind koolis. Misteha, väike kool, kõik vihkavad ja armastavad üksteist. Blokkimine käib ja oma vaenu valatakse välja väga lapsikul viisil. Tõesti, kui sa arvad et oled lahe, siis lase käia. Peaasi, et sa mind liiga vihale ei aja, sest kesteab missuguseks koletiseks ma siis veel muutuda võin. Ja ma arvan, et sa ei tahakski teada, sest ma võin teha väga südametuid asju.

Lisaks sellele avastasin ma, et mu sim-kaart on kadunud.

M. Jõulukingid sain ka pakitud. Homme koolis jõulupidu.

No comments: