Wednesday, December 15, 2010

Inimese sagedaseks probleemiks on see, et keegi juhtub tal ees olema

I feel guilty
My words are empty
No signs to give you
Don't have the time for you



Yey. Lisaks kurguvalule lisandus öösel ka kinnise nina tunnusmärgid. Nüüd käisingi terve päeva ja luristan nina.
Tegelikult oli üldse täna väga teistsugune päev. Kuulasin terve päeva muusikat ja olin eiteaisegimiks sellises, omas mustas või rohelises mullis.

Päeva lõpuks sain sellest välja, kui jalutasime Annuga jänedavahel.


You say I'm heartless
And you say I don't care
I used to be there for you
And you've said i seem so dead
That I have changed, but so have you



Aga siis..
Läksin kooli ja sain seal sellise sõimu osaliseks. Ma ei hakka nime nimetama, kuid väga tähtis inimene ütles mulle, et ma olen alati valel ajal vales kohas. See läks tõsiselt hinge.. ma küll andsin talle andeks, aga.. seda oli lihtsalt nii valus kuulata. Ja see vist ei unune nii kiiresti ka.
Ja siis kui vabandama tuli, ütles et ma lihtsalt elaks oma elu. Hmm.. minuteada ma elangi ju oma elu ja teen oma toimetusi, ja kui minu käigud või astumised sulle kuidagi ei sobi.. siis sorry. See on juba sinu viga. Ma ei saa ju koolis mitte käia sinu pärast. Aga las olla. Ma ei taha enam vana asja üles kiskuda. Lihtsalt, see tegi haiget.



Guilty....
Wohooooo
Guilty I feel so empty...
Yeaaaaaah
Empty...
You know how to make me feel

Kodus oli hea olla. Panin kardinad ette, tuled kustu ja pugesin voodisse tekkide vahele. Võtsin veel iPodi kaasa ja kotist oma koka ja soolapulgad ja sahtlist šokolaadi. Kui olin need kõik ära nomnominud, chattisin veel msnis ja siis panin selle ka kõrvale ja lasin silma kinni. Und ei jätkunud küll kauaks, kuid puhata sai vähemalt.



I never thought that the time and the distance between us made you so much colder
I'll carry the world on my shoulders


See laul on nii õigete sõnadega. Kes ei tea, millest jutt, siis The Rasmus - Guilty

No comments: