Thursday, December 23, 2010

massive

Okei. Et teie närve säästa (minuomad on juba läbi) siis ma otsustasin, et ma ei topi enam endale pealkirja neid streik rõõmule pealkirju. Ajan teid ehk liiga kettasse.
Kuigi täna oli väga närvesööv päev ja mitte just kõige parem päev. Hommik algas sellega, et ma sain teada, et me vist ei saagi Rootsi, kuna pileteid ei saa. Õnneks nüüd õhtuks on sellega nii, et kui veab, siis ikka saame. Lihtsalt ühe teise inimese kaudu.
Muidu täna käisin Tapal. Täiega hullumaja oli seal. Igal pool oli rahvast murdu. Ja igas poes olid letivahed nii kitsad.. õõh. Ja ei saanud ka autoga liikuma. Igal poolid järjekorrad ja kui keegi kassas hoidis veel kinni järjekorda, siis ajas see kõik nii kettasse.
Eile avati ka Tapal Maxima. Ja sai siis seal ka ära käidud. Suht lahe pood.
Siis käisime kirikus abis laste jõulupidu korraldamas. Sain ka kommikoti. +1
Koju minnes oli vend ka seal. Mina sain endale telefoniaku ja ülikenad kõrvarõngad. Teinekord teen ehk pilti. Emme ja issi said ka midagi. Aga mul polnud eriti tuju ja kadusin jälle oma pimedasse tuppa ja mängisin ipodiga mingeid mänge. Sõin kommi ja masetsesin.
Ja kogu minu päev ongi nii möödunud.
Otsisin veel kõik oma sahtlid läbi, et leida sim kaart ülesse. Aga sellest pole jälgegi. Ema tegi kahjuks mingeid koristamisasju ka, niiet lootus on väike. Kuid kui ma ei leiagi, siis maitea.. polnud nagu akul ka mõtet, sest ma vist ei hakka endale uut numbrit ka ostma.

argh...

No comments: