Monday, May 2, 2011

PP 2011 - VÕIMAS !!!

Tahan tagasi. Tahaks täiega tagasi Pärnusse ja neid piiblipäevasid veel ja veel korrata. Mul kama kas samamoodi või erinevalt, aga ma tahan. Sest need olid lihtsalt nii head :D
29.04-01.05 Piiblipäevad Restarter.
Minu elus olid need kolmandad PP-d. Kolmandad ja kõige paremad.
Läksime sinna siis oma noortepundiga. Mina, Annu, Maarja, Pärja, Mihkel, Ats, Kristi, Rutt, Johanna.

Reedel sõitsime vurra-vurra kahe autoga Pärnusse. Nii mega oli. Ja kohale jõudes oli kohe näha nii palju tuttavaid ja õigepea hakkasime kohe ka kallistusi saama. Nii armas oli näha kõiki neid tuttavaid keda pole näinud kaua-kaua. Mõnda pole isegi aasta näinud. Nii mõnus oli olla seal, kus 0li pmst pool mu sõprusringkonda koos.


Kokku oli meid päris mitusada. Ma täpset arvu ei tea, aga nagu alati siis tuhandele ligilähedale oli see. Üle 800 noore kristlase oli kindlasti koos. WIN !!! :D

Ülistus oli megasuper. Juba kohe kohale jõudes ja esimese koosoleku või selle avapaugu laul oli nii awesome, et tõstis mind pilvedesse.. Jeeei. See on lihtsalt kirjeldamatu tunne.
Peale esimest ülistust ja teretamist läksime Spordihallist Ühisgümnaasiumi, kus oli meil söök ja majutamine. Njomnjom söögid olid iga päev. Kolm korda ja väga korralikult. Spr.

Esimese õhtu koosolek oli ka lahelahe. Jose Zayas kõneles täiega targalt. Ja lõpus jagas ta ka oma raamatut. Mul see kodus olemas, aga Annu sai selle endale. Ja siis oli ka eestpalve, mis oli väga hea. Saime teistele toeks olla. Mega.
JA esimesel õhtul oli ka meil suur kontsert, kus esines LaddHill. Ameerika bänd, kes tuli PP jaoks Eestisse ja nagu näha, meeldis neile siin väga. Just nagu meile meeldis sajaga nende kontsert. Nii head laulud, nii mõnus tümps. Ja lihtsalt võimas. Pärast saime endale ka 2 plaati. Ühe endale ja teise jagamiseks kellelegi. Ma veel ei tea, kellele ma selle kingin, aga küll ta varsti tuleb mu südamesse.

Spordihallist aeti meid siis mingi aeg minema. Koolimajja. Esimesel õhtul siis alguses sai päris kaua kooli koridoris niisama nillitud. Annuga ja siis Etsuga ja siis Mr. Foxiga. Aga kõige rohkem nalja sai ikka Sulewiga. Nad isegi läksid Annuga kaklema minu pärast. :D
Aga nendet embustest rohkem ei räägi, sest niigi ma jäin Maarjale vahele ja siis ta vaatas suurte silmadega mind :D :D
Öörahu tuli ka õige pea, aga mina unetu roomasin, justnimelt, roomasin, Johanna voodi juurde öösel ja seal sai niii lahedalt kaks tundi sosistatud. Sest majutus oli meil suures võimlas, kus oli korraga meie ümber mitusada tüdrukut, kes tahtsid magada.

Laupäeva hommikul sööma ja siis kähku spordihalli ja koosolekule. Rakvere Gunnar rääkis. Ja megalahedalt nagu alati. Ta lihtsalt oskab nii häid näiteid tuua ja on lihtsalt chill vana.
Peale selle oli veits vaba aega ja siis seminaridele juba. Me Annuga läksime Hannes Hermaküla Suhtlemisse. Hästi mõnus oli ja palju rahvast tuli lõpuks. See toimus ainult Koidula Gümnaasiumis, kuhu pidime kaua jalutama. Tagasi teel võtsime jätsid endale Selverist Annuga. Ja siis jätsime lõunasöögi selle arvelt vahele.
Ja siis oli meil aega veidi. Ning siis juba aeti väliürituste grupid kokku. Mina ja Annu olime Kallistajate grupis. Ehk siis käisime paarikümnekesi linnas ringi ja jagasime kallisid. Tasuta. Täiega kalliralli oli. Saime mitmesajale inimesele kallistusi teha. Ja nii hea oli näha, kuidas inimesed kohe naeratasid meie kallistuste peale. Tõsiselt nunnu :D

Laupäeva õhtu oli kindlasti kõige parem. Ülistuses andsid kõik endast 110% ja eestpalve ja Märt Saare jutlus. Need kõik olid nii vaimustavalt head.
Näha oli kuidas Jumal tegi tööd nende noorte keskel just siis. Ja ma nutsin ka nagu megalt palju. See kõik oli nii reaalne ja nii mõtlema panev ja südamlik ja puudutav ja lihtsalt kirjeldamatu !!!

Kuid pühapäeva lõunal oli siis juba minek. Niii kahju oli lahkuda, kuigi eelnevatest aastatest oli see lahkumine kõige parem, sest ei pidanud kiirustama ja sain rahulikult kõigiga hüvasti jätta. Ja kaasa võtta hulgaliselt mälestusi. Palju kallisid, palju jutuajamisi. Ja palju Jumalat.
See oli ikka täiega hea Restart.

Ootan täiega järgmist aastat tartus.

2 comments:

Unknown said...

kust sa piltte said :)?

Ingrid said...

Alguses pildid on minu sõbranna tehtud. Aga alumised paar tükki on kaev.net lehelt võetud. :)