Wednesday, May 25, 2011

like always... fuk days.

Oeh, ma olen terve päev oodanud millal ma saaks kirjutada.. vajadus on suur. Pole kaua aega saanud kellelegi oma südant kurta. Ja ei tea kas tahaksingi enam. Nii palju frekin asju on toimunud.
Eile oli spordipäev. Tõsine jant. Suurtest olin ainult mina, mis tähendas seda, et meie klassist polnud tüdrukutest kedagi ja 8ndast Angelica ja Birgit rehitsesid kaugushüppe kasti. Õnneks oli see viimane spordipäev selles koolis. Aga sellegipoolest feilisin ma igas alas. Palliviskes tegin mingeid imelikke asju. Võtsin hoogu, jäin seisma ja siis alles viskasin. 60 m. aega ma ei tea.. kaugushüpe oli ka jama, jäi alla 3. meetri. Ja viimane, 500 m jooks. Noohjah.. seda võib kommenteerida nii, et alguses ma ei pannud tähelegi, kui start anti. Lihtsalt vaatan et kõik hakkavad jooksma ja mul oli nagu, whaat juba läks või?? Jah, läks jah. Jooksin jooksin. Vahepeal möödusin kahest tüdrukust ja jäin kolmandaks, aga viimased 100 meetrit olid küll ikka sellised, et mind jõudsid kolm suurt mõtet haarata sellel hetkel. Esimene oli: mu viimane pikamaa jooks selles koolis nende silmapilkude all. Järgmine mõte oli: kohe saab süüüüüa. Ja viimane mõte, mis kandis kuni lõpuni, oli: huvitav mis "tema" praegu teeb.. ta võiks siin olla ja mulle kaasa elada.. ning oh, ta meeldib mulle ikka nii palju... ja selle viimase mõttega saigi mu jooks läbi. Ja päris kiiresti. Ei läinudki poolt tundi aega :D

Peale seda meil vedas, tunde ei toimunud. Annuga käisime veel poes jäätist ostmas ja siis lasime veits kooli ees lebo. Koju sain ka väga vara. Õpetaja K. Lumiste, ehk siis meie loodusainete ja füüsika-keemia õps viis mind autoga koju. Laheee.
Kodus magasin..

Täna oli ka suht.. feil päev. Peaaegu kõik oli nõme. Tunnnid.. keka.. aah.. tahaks selle peale kohe ühe suure ja annoying *daaaaahhhhhhhhhhh* teha.
Muidä, täna oli meil viimane kunsta tund.. viimane tund kus sai joonistada... ;( ja ka osad õpikud andsin täna ära.. oh, see lõpp on nii kurjakuulutav ja need viimased tunnid...

Koju jõudsin oli maja ja selle ümbrus juttu ja kilkamist täis. Koer oli. Koos sannuga. Ja vend ka kuskil oli. Niiet täna oli maja rahvast täis. Ja on siiani. ÖÖ tuleb vist hard.. pean jagama Sannuga voodit, kuigi ta on juba praeguseks vallutanud terve voodi. Ja koer.. no ei tea kelle kaissu tema öösel poeb :D

Aga jah... suht hea, et mul on läpakas, sest siis saab vend poole ööni oma auto24.ee surfata..

aga olgu, ma lõpetan selle. Suht sisutuks on vist läinud ??

No comments: