Sunday, September 4, 2011

One beautiful morning

Laupäeval ärkasime koos Maarjaga kell 5.00.. massive.. unistena komberdasime mu korteris ringi ja umbes poole kuue aeg suutsin ma isegi hommikusöögi valmis teha. See on tase. Pool kuus hommikusööki teha :D 
Aga siis, mingi 6.10 läksime õue ja jalutasime rahulikult, koos hommikuse külmaga ja vaiksete tänavate Balti jaama. Seal  muidugi nii rahulik enam polnud. 
Rongi, seal saime Anna ja veel paari Anna tuttavaga kokku. Istusime seal siis ja 6.46 läks rong välja. 6.46 !!! 
massive..
Terve sõidu aja olime meie Maarjaga suht sellised.. unised. Saime ju kõigest 2-3 tundi magada. 
Kell 8.04 oli rong Jänedal. Ja kuna minu perekonnast ei teadnud keegi, et ma koju tulen, siis ei otsustanud ema äratada ka ega järgi kutsuda. Jalutasin siis ise 2 km läbi hommikuse metsatee. Ja armastatud maa-koha. 
Ja paar pilti tegin ka. Lihtsalt jalutasin ja suvalt klõpsisin. Ei vaevunud tähelepanu pöörama pisiasjadele ja asetusele jne jne jne.  Ei viitsinud neid töödelda ka. Aga kui kellegil on soovi, siis palun. 
See oli siis laupäeva hommik.
Täna on pühapäeva õhtu ja ma lähen kohe magama.
tsau. 








No comments: