Thursday, September 1, 2011

Last summer day trolo

Ma ei tea nüüd mida teha ja mis tunnet enda sees uskuda. Kas uskuda seda, et ooh.. lahe, homme on 1.september. Mul on ees uus kool, uued inimesed ja kõik uus. Ja olla täiega entusiasmi täis. Või siis peaksin nagu kõik teised olema kurb, et suvi on otsas. Pikad magamised, suvalt ringi trollimised. Suvekuumus, sõbrad, puhkus ja kõik hea.. neid pole enam.. moshh.. Mõlemad tunded ja mõlemad mõtted on minu sees.. nii kahtlane. 

Eilne kraam siis.. paar netipulka, digiboks, paar perepaketti, ja mingi elisa kaustik.. massive
 Täna sain Helinaga kokku. Käisime minu koolis õpikuid toomas. Oli suht lahe. Nägin oma klassijussi ka ära.  Tundub lahe muuut olevat. Loodame, et ka teised on sellised lahedad. 
 Raskete õpikutega rändasime Solli juurde ja bussikasse. Jooksime 23 peale ja siis 23 vabakale. Ning 40 koju. Sõime veidi mu rullkooki. Jõime morssi ja siis suht ns chillaxisime mu toas. Ta sai mõnuga mu kätt mudida. Muusika oli ka nii hea. Ja jutt ka kindlasti. Oli üks tore aeg temaga. 
Mulle meeldib mu märkmik/päevik. Dark..
 Mingi aeg otsustasime üles otsida Pelgulinna Selveri. Jalutasime siis sinna. Ostsime üht-teist. ja siis sõitsime bussiga back. Mina tulin oma peatuses maha, Tuta sõitis kodu edasi. Kell oli siis palju ka saanud juba. 
Eile tegin kooki. 3 muna.. naljakad   
ja minu õpikud.. massive, hakkan nüüd saksa keelt õppima.. MOSHH !!!
 Puhkasin. Ja siis ajas tühi kõht kööki. Keetsin riisi ära, praadisin kabatšoki, kurgi, tomati ja porgandi ära ja lisasin riisi. Vorsti toppisin ka veidi. nomnom. Maitsestamisega läks veidi pipraseks, aga hapukoor lahjendas mõnusalt. Vahepeal vaatasid korteri omanikud ka, et oo mis huvitavat ruoga ma teen. Aga ilus ja värviline tuli tema :) 

Riisipada. See on augusti hüvastijätuks. 

Elutoa üks nurk. Kuna Helina pildistas, siis lisasin siia ka. 
 Aga muidu.. ma ei tee mingit suve kokkuvõtet. Pole nagu tuju ja pole eriti ka millesti kirjutada. See suvi läks veidi mööda, kui oleksin lootnud. Palju tülisid, purunemisi, mõtteid, negatiivseid asju.. Muidugi oli ka häid laagreid ja suurepäraseid elamusi ja üle ootuste asju, aga.. läks nii kuidas läks. Olin ehk ise oma ootused liiga kõrgeks seadnud ja sellepärast pidin pettuma... kuigi olen ikkagist rahul sellega, mis oli ja olen Jumalale väga tänulik, et sain käia kohtades kuhu muidu poleks sattunud ning kogeda vägevaid asju. Usaldame kõik Tema kätesse ja tema teeb kõik veel paremaks. Nii lähen ma vastu koolile ja sügisele.
Ei pea vist ütlema, et ma tunnen end oma toas megalt.


Ja kui poleks seda risti seinal, siis.. massive tühjus oleks.

No comments: