Saturday, September 24, 2011

suvi on ametlikult möödas...


Eile kell 12.05, või oli see 12.04, algas sügis. Muidugi ma ei mõista, et kuidas saab nii minutitäpsusega aastaaja vahetumist määrata, aga noh.. järelikult saab..  Täna on rahvusvaheline kurtide päev.

Eile oli reede. Reede nagu reede ikka. 2 esimest tundi vabad. Ja siis 4 lebot tundi. Peale tunde rõõmsalt kodu poole. Aga bussis ma otsustasin, et ma käin ennem ühest vabrikupoest läbi. Ja siis tegin väikese jalutuskäigu, kuid see ei tasunud ennast ära, sest tagasi ma tulin ikka samade tühjade kätega. Aga selle eest sain ma teada, et päris mu kodu lähedal on mäkk :D
Kodus oli mõnus rahulik olla. Tegin süüa ja kuulasin muusikat ja nautsin ilusat päikesepaistet, mis paistis mulle tuppa. wääov.
Kuue aeg hakkasin Olli poole liikuma. Helina oli ka seal. Jooksis mulle kohe vastu. Nii lahe. Polnud teda ammu näinud. Üksi ma mõtlen. Igatahes oli väga positiivne teda näha.
Noortekas oli seekord küll täiega lahe. Nagu megavinge lihtsalt. Õhtujuht oli Veljo. Ja jutluse tegi Anna. Ja see oli üks parimatest jutlustest. Arvatavasti sellepärast, et ma tunnen teda juba pikka aega ja nende perekonda ja kui ta tõi näiteid siis ma täiega elasin teemasse sisse ja mõistsin, mida ta öelda tahtis. Ja tema slideshow oli ka kuidagi nii kena kujundusega ja nii lihtne. Ja tema jutu sisu ja mõte oli ka nii selge ja lihtne, aga samas jällegist nii sügavamõtteline. Teemaks oli muide Jumala usaldamine. Ja väga hea oli see, kuidas ta rääkis usaldamisest siis, kui kõik on hästi; kui kõik on normaalne või kui kui kõik on hull. Väga lahe. Ta oskab rahvaga suhelda. Seda oli näha :D
Ja ülistus. See oli ka nii võimas. Täiega puudutas. Ammu polnud nii võimast ülistust olnud. Kõik rahvas plaksutas ja ülistas ja laulis südamest. Awesome.
Täiega pikale läks ka noortekas. Tavaliselt lõppeb ju mingi 20 aeg, kuid eile lõppes mingi 20.45 vms..
Laua ääres ma tegin täiesti lambist Helinale ettepaneku minu juurde ööseks tulla. Sest noh, tavaliselt on iga reede mul keegi külas olnud ju :D
Ta tegi siis mingi 5 sekundilise kõne ja oligi diil.
Jalutasime koju. Mulle on täiega hakanud jalutamine meeldima :)
Kodus tegime kakaod ja siis küünlavalgel sõime küpsiseid. Ja btw, küünaldega on nüüd nii, et kui keegi mulle külla tuleb, siis saab ta oma nimelise küünla ja seda põletame iga kord kui too isik külas on. =)

Õhtul arutasime veel asju minu ümarlaua taga. Ja siis läksid unekotid magama.

Hommik oli suht varajane. Tegime teed ja sõime vorstileiba ja siis ma tegin veel teed, sest Helinale täiega maitses mu tee. Ta täitis mu muusika tv-d ka päris korralikult ja mudis veidi mu käsi ja õlgu. Mõnna.
Jepjep.. ja nii oligi. Kui ta lahkus, oli ilm veel ilus. Kuid nüüd vahepeal oli täiega sadu.. nagu ärrrgh..  väga kohutav. Ja nüüd on jälle vihmavaba.. uuh, ma loodan, et seda vihmavaba ilma hoiab veel pool päeva, sest paari tunni pärast juba maale ja siis õhtul Taputškale ka. ohjah.. pikk päev ootab ees :)

Be cool.

Ingrid.

No comments: