Thursday, September 15, 2011

Sügise toatagused

Linnas olles on rohkem  hakatud tähelepanu pöörama mu perekonnanimele. See on veidi harjumatu, sest Jänedal ei kutsnud keegi perekonnanimega mind ega teinud selle kallal nalja. Siin aga .. lol :D Feil on veel see, et ma ise mõistan hiljem, peale nalja, et see oli nüüd nali minu perekonnanime kulul :D No, seda et Joosep teeb nalja, et "abielluge Ingridiga, siis ta kaotab oma aususe", see on loog veel (mis sest, et ma ei saanud ka sellele pihta) .. aga et õpetajad ka.. nooo.. 
näiteks eile oli nii:
õpetaja kontrollis, kes on kohal ja kes puudub.


Õpetaja: Diana?
Diana: Jaa!
Õpetaja: Ingrid?
Mina: Siin!
Õpetaja: Kus siin ?
Mina: Noh, siin olen.
Õpetaja: On see aus vastus?
Mina: eee.. jaa, ikka. 


Ja kusjuures, eelmine nädal mingi õpetajaga oli sama värk. :D Massive.


Aga täna oli täitsa vinks-vonks päev. Ilm oli suht cräpp.. 16 bussist jäin maha. Pidin vabakalt jalutama kooli. Aga see lühike maa õnneks. 
Koolis oli 7 puudujat. Enamus on haiged. Ja päeva jooksul jäi Ahto ka haigeks. Tunnen teile kaasa, oksendajad, tatistajad ja köhijad. Palju tervist teile !

Klass ka suht norm. Klassivend jäi üleeile kooli nurga taga või kusagil ümbruses tobiga vahele.. sai trahvi. Ja klassiõde ei tulnud eelmine reede spordipäevale, sest oli politseis protokolli tegemas. Jõi avalikus kohas. Päris palju on neid, kes kordavad 10.klassi ning üle poole (vist) on suitsetajad. No on ju tore klass :) 

Aga jah, lamp, täna oli lamp päev. Tegin väga lambiseid asju. :D

Ootan laupäeva. Siis saab maale. Tahaks ema näha. Ta olla juuksed punaseks värvinud. No ja eks tal ole ka põhjust mind vaadata... :D jah, ootan. 


No comments: