Thursday, September 1, 2011

new school

Hei-Hei. Ilusat 1.septembrit.  !!! 


Tänasest sai alguses siis see kole hommikune ärkamine. Tõusin ka siis vara ja vaikselt liikusin oma tegemised ära. Kaheksa ajal läksin välja ja jäin Ahto maja ette teda ootama. Koos läksime uude kooli. Et siis sellest aastast tallun ma Liivalaia Gümnaasiumi jalamatte. Tunnistan, et aasta tagasi, 1.sept olin ma Jäneda koolis ja mõtlesin, et OOH.. nii awesome olen nüüd üheksandik. Kooli vanim klass jne..  Ja ma kujutasin ennast pigem aasta hiljem ette Tapa kooli aulas.. kuid Jumala tahtele järgenedes jõudsin ma hoopiski aasta hiljem, täna, Tallinna ühele mürarikkamale tänavale. Kesklinnas !!! nagu .. whaat.. poleks ju neverever uskunud seda endast. :D  Ja ma üldse ei kujuta ette, kuidas ma lepin sellega, et enam polegi neid 9 inimest minu kõrval, kes muidu olid pidevalt. Aga ma loodan, et meie 22.lend saab ilusti ka uutes koolides hakkama :)
Aga pean tunnistama, et päris lahe oli. Ei pidanudki aulat taga otsima ja kõik juhendati ilusti kätte. Aktus oli ka muhe. Lapsed laulsid ja dire tegi ühe pika sõnavõtu. 
Peale aktust oli klassijuhataja tund. Klassi leidmisega oli veidi probleeme ja alguses seisime hoopiski 11 klassi omadega koos ukse taga, aga jah :D lõpuks leidsime ülesse. 
Klass on väga meeldiv. 24 on nüüd meid. 8 poissi. Mõni suht kobe ka, :D (okei, Ingrid jälle naljatab siin... )
Ja kui ma õigesti aru sain, siis ainult mingi 2-3 olid neid, kes olid vanad. Teised on n.ö sisserändajad. Klassijuss on tore, nagu juba eile selgus. Ja koolis on ta hoopiski raamatukoguhoidja.  
Homme on meil 8 tundi. Aga kuna 2 esimest on riigikaitse ja see on poistele, siis ma pean alles 9.50 kooli jõudma. Lahee. :)
Ning edasised tunnid homme on meediaõp, meediaõp, geograafia, muusika, sotsiaaltöö, sotsiaaltöö. 
Väga huvitav tundub see olevat. Kindlasti ootan meediaõpetust. Ja huvitav oleks teada, mida tehakse sotsiaaltöö tundides.. aga eks homme paistab ;) 
Klassijuhataja tundides räägiti siis veel valikutest. Kooliasjadest, reeglitest, rahadest, matemaatikast ja igast väikeseid asju veel. 
Peale kooli jalutasime vabakale. Valeria saatis mulle ka samal ajal messi. See oli nii armas. Mõelda vaid, ma ei saagi enam tema käest venku tundides abi :(  
 Vabakal hakkas vist midagi toimuma.. aga ma sõitsin bussiga koju. Ahto läks ka pükse vahetama :D 
Ja bussis. Bussis tuli mul täiega koolikas peale. Nagu selline ootusärevus ja põnevus. Sest kõik on uus ja nii palju saab uusi asju teha ja inimesi ja oeh.. üldse tuli mingi tubliduse tuju. Mõtlesin, et hakkan korralikult õppima keskas. 
Aga enne seda plaanisin ma veel täna kinno minna. Aaga ma vist ei jõua sinna. Sest mul pole sobivat kaaslast.. Sry, olen valiv. Ühe ma valisin välja, aga tema ei saanud tulla.. ja teine valik.. no tema kutsumiseks pole mul hetkel piisavalt julgust ja ma arvatavasti teaksin vastust. Ja kolmandad variandid.. need on need, keda pole fb-s sees.. so.. pean vist tegema oma kodukino. 
Aga kooliasjadega ka vaja tegeleda. Ja seetõttu ma lahkungi.  
PS. Kui ma olen Tallinnas olnud, on sadanud nii palju vihma, et mulle tundub, nagu linnas sajakski koguaeg. Aga maal ainult siis, kui seda vaja ei ole -.-  

No comments: