Monday, September 19, 2011

häppi ja nostalgiline nädalavahetus

Mul oli üks niii hea nädalavahetus ja ka kohe üldse ei taha, et see lõpeks.. Aga ma siis kogun veidi hinge ja kirjutan kohe ühe jutiga selle siia ära ja siis ise lähen magama. 


Algas kõik laupäeva hommikul. Ma sain siis nii palju magada ja see oli esimene laupäeva hommik, kui ma olin üksi. Ja mul oli niii hea ja soe ja see tegi mu tuju juba enne ärkamist nii heaks.
Kui ma silmad avasin, krabasin ma kohe oma telefoni ja tegin kaks kõnet, et teada saada kas Tapal noortekas toimub või mitte. Ja nii lahe oli kuulda, kui Mihkel oma unise häälega ütles, et aa jaa, toimub jaa. Aah.. ma olin siis nii häpppi :D Igatahes, särades ma tõusin ja alustasin oma päeva. Mingi aeg, kui ma hakkasin minema kööki süüa tegema, helistas vend ja ütles,et ta on 5 minuti pärast all ja siis sõidame kojuu. Moosisaia jõudsin ainult teha ja juba ma lendasingi. Jätsin veel koduga babai ja lendasin. 


Korra käisime veel venna juurest ka läbi. Ja vennanaisel oli mingi ülihea tuju. Ta oli megahäid kohupiima pannkooke küpsetanud ja siis ta tegi mulle salatit. Väikeste makaronide ja kanaga ja kurk ja ananass ja majonees.. nomnom Magical. 
Autosõit oli ka kuidagi nii eriline. Nagu tavaliselt sõidame lihtsalt vennaga vaikselt ja oma mõtetes, aga eile mingi täiega rääkisime ja siis vahepeal trollisime niisama käed katuseluugist väljas jne.. täiega sai naerda ka ja bro-sis oldud :D :D 


Jänedale oli ka niiiiiii kaif jõuda. Seal oli sügislaat. Ja ma ei käinudki seal. Nii masendav. Praegu mõtlen küll, et oleks võinud läbi jalutada. Kuigi vihmane oli..  Aga järgmine tuleb ju alles kevadel.. ja see suvi ma pmst ei käinud ühelgi. Kevadel olin seal kohapeal, aga siis ma ei saanud nkn ringi jalutada seal... -.-
Aga siis tuli kodu aina lähemale ja lähemale ja lõpuks olingi kodus. Seal oli nii lahe olla. Emme oli juukseid vahepeal värvinud. Ma ka.  :D


Mingi aeg olin kodus ja siis ta viskas mind Tapale ära. Läksin Kivisildade juurde. Kõik võtsid niiii sõbralikult ja soojalt mind vastu. Kohe näha, kus on armastavad inimesed. :)
Maarjaga läksime siish poodi süüa ka ostma. Ja kui poest välja tulime, siis ta ütles mullle ühe niiiiii ilusa lause mulle. Jah, seal oli sõna nostalgia sees :D Ja see oli nii siiras ja armas. Ja siis olin jälle õnnelik, et üle pika aja sain ma jälle jalutada Maarjaga Grossist tagasi ja samal ajal keerulisi maailma asju arutada. See oli hhhea. Nostalgia. 


Nuuuuuuuuuurtekas ka. Üle pika aja. Täiega hea oli. Toomas käis rääkimas. Rääkis avatusest. Hästi pikalt ja laialt. Ja point on selles, et kas ka meie oleme Jumalale avanud kõik uksed oma südames, et tema saaks seal valitseda ja olla peremees, et võõrad ja ootamatud külalised sisse ei tuleks? mõttepaus. 
Ja naersime ka. Palju. Palju. Palju. Legendaarsed ja nostalgilised Risto naljad. Nautisin neid omavahelisi Tapakate kilde, sest ma ei tea, millal ma jälle sinna satun.. 
Õhtul sai emmega ka palju räägitud. See oli ka hea. Muidugi on ikka selline tunne, et kas tõesti see kõige memmekam lahkus nüüd kodust ?


Pühapäev. Ka super. 
Läksin jälle vara Tapale. Kõigepealt TVNK koosolek ja siis jõudsin tunnikeseks kirikusse ka. Ja siis tuli aeg rongile minna. Palve lõppes ja ma hakkasin vaikselt ukse poole liikuma ja siis näen, et Maarja, Johanna, Kristi ja Rutt jalutavad ka järele. Jäin seisma ja siis nad kõik kallistasid mind ja soovisid edu ja küsisid, et millal ma jälle Tapale tulen ja nii. Aah.. ja see lihtsalt oli nii armas, kuidas nad tulid ja olid. Pisarad tulid silma. Nad on nii armsad. 
Jea..
 Ja siis läksin kurvalt rongijaama, sest täiega oleks tahtnud veel olla kodus ja Tapal ja kõike, aga ... -.- böö.
Rongis oli veidi booring. Sõitsin peaaegu Aegviiduni ja siis helistasin Annule, et küsida kuidas tal läheb janii... aga siis me jäimegi rääkima ja lõpetasime alles siis kui ma jõudsin Baltasse ja uurisin trollipeatuses aegu. :D jaa, suht massive. Meie rekord oli see vist. 56 minutit oli see. Aga jah, rong oli btw kiirrong, sellepärast see sõitiski 50 minutiga Aexist linna.


Sõitsin Mustamäele. Samal ajal rääkisin emaga ka telefonis.. massive. Käisin Vineyardis. Vend oli seal. Ja paljuuu tuttavaid. Hästi palju tuttavaid. Uusi ja vanu. Kõik tulid ka kohe ja kallistasid ja küsisid kuidas läheb ja rääkisid juttu ja kallistasid veel. Armas. :B mulle meeldivad sellised inimesed. ;)


Ja siish läksime venna perega välja. Sõitsime kesklinna. Käisime vanalinnas jalutamas ja seal üleval, kus talvel saab uisutada, tasakaaluasjadel vuramas ja väga chill oli. Naersime kõik ja nii lahe oli. Ja siis läksime mäkki. See oli nagu suht wow minu jaoks, sest vennanaine on mul mingi väga tervislik onju. Praegu tal laps ka. Ja mu vend... no seda ma olen ka vist ainult mingi paar korda elus näinud burksi söömas :D Aga siis jah, käisime mäkis. Lahe oli. Sain endale coca-cola klaasi :D shakalaka :D 
Jeah.. mingi aeg jõudsin ma ka koju. Sõin siis viinamarju ja meenutasin heade mälestustega seda nädalavahetust.. Maailmas on ikka palju ilusaid asju. 



No comments: