Thursday, September 29, 2011

Day after day after day...

Millegi pärast on välja kujunenud, et ma kirjutan blogi üle päeva. 
Aga vahepeal pole lihtsalt aega kirjutada :D busy, very busy olen olnud. Aga see selleks, liigun edasi.
Emnnam... eile oli pikk ja hard päev. Helina oli hommikul ikka minu juures (ta ei läinudki öösel ära :D )  ja siis me läksime koos kooli ka. Funny, poleks kunagi uskunud, et ma Helinaga koos kooli lähen. See tundus nii ulme :D 

Mul endal läks koolis väga muhedalt. Sotsiaaltööd olid lambimad. Ühes sotsis ma lihtsalt naesrin ja trololosin ja teises kirjutasin tuimalt konspekti. Kool on huvitav. Seal on iga päev midagi huvitavat. :D
Ja peale kooli sadas jälle vihma. Nagu, nii trolo, et pidevalt vihma sajab... eriti siis kui ma hakkan koolist koju minema.. aga jah, siis ma pidin jalutama Virru.. Ostsin palju õhupalle õhtu jaoks, ballooooons :D :D wiii.

Õhtul läksin kodukasse. Nõmmele. Sõitsin bussiga siis sinna ja helistasin Evale, et teada saada, et kus siis see Vardjate segasummasuvila on. Aga nad olid õnneks üle tee poes. Coool. Ostsime head ja paremat ja siis läksime Vardjate juurde. Ja kuna Anetel oli möödunud pühapäeval sünna, siis otsustasime talle väikese üllatuspeo teha. Tegime pitsat ja kooki. Nii lahe oli. Ja kui vanasti ma kellegi juures olles üldse ei julgenud ise söögitegemisele käppa külge panna, siis nüüd ma täiega hakkan ise askeldama. :D 
Täiega feil oli ka. Me Eva-Liisaga nagu sajaga feilisime. Nagu... me mõtlesime hakkliha sibulaga praadida ja siis ta otsis sibulaid ja leidis mingid. Aga need olid tulbi sibulad. Trololololo  nagu :D :D Ja järgmine olin mina. Kui ma olin hakkliha ära praadinud, siis ma tahtsin pliiti välja saada, aga ma pmst ei leidnud seda nuppu ja arvasin, et see on mingi touchimisega kusagilt sealt ja siis ma nagu täiega toksisin seda pliiti ja Eva kõrval oli naerukrampides :D ..  tegelt oli see nupp kusagil all pool. Ja üldse mitte pliidi peal nagu ma arvasin. Trololo :D :D 
Ja kui Anete tuli, siis me kargasime pimedast toast õhupallidega välja. Jeei :D 
Ja siis kui me olime Kaidiga Nõmme bussikas, siis me nägime kuidas äkitselt hakkas Nõmme turu signa tööle. Nagu sajaga üürgas seal. G4S tuli kohale. Mingi kahtlane onu jalutas ka seal ringi... 
Aga see selleks. Kui ma bussilt maha tulin, siis mul oli täiega, et nagu.. oo.. mul on vaja pikk tänav kõndida koju. Ainult otse õnneks. Aga seal on kahtlased aiad.. ja ma tahaks kellegagi rääkida... Hoho. võtsin siis telo ja tegin kõne Annule. Hakkaski kohe kindlam tunne. Ma olin küll 5 minuti pärast juba kodus (ma ei tea, mis kiirkõndi ma jälle tegin...), aga me jätkasime ikkagist Annuga oma kõnet ja me tegime uue rekordi. 1 tund ja 2 minutit. :D woppa :D 
Lõpuks olin ma väga väsinud ja ma olin suht kurb, sest mul oli vaja veel nii palju õppida, aga ma oleks tahtnud täiega magada hoopiski. Ja siis ma võtsin õpikud ette ja siis tuli südamesse tunne palvetada. Ja siis ma palvetasin. Õppimise eest. Ja siis mul tuli vastuseks selline teadmine, et "ära karda. Lihtsalt korda tähtsamad asjad üle ja mine magama. Lihtsalt usalda Mind". Jepp, ja selle peale ma jäingi lootma.  Vaatasin paar asja läbi ja siis läksingi magama. 

Magada oli nii hea. Poole parem, kui õppimine. Esimene tund oli vaba ka, niiet.. sain rohkem magada, kui tavaliselt. Ja siis esimene oligi kohe mata KT. JA nagu, wow, ma oskasin seda. :D lihtsalt see on nii Jumala ime, et ta tõesti aitas mul selle edukalt ära teha. Kuigi ma osasid asju poleks pidanud ülse jagama. Aga Jumal on suur. Ning nii nagu ta andis mulle tarkust matas, andis ta ka inkas ja teistes ainetes. Aah.. see on minu jaoks lihtsalt nii suur tunnistus, kuidas lihtsalt Jumalat usaldades kõik ikka hästi läheb. Wii  :D 

Mingil vahetunnil koorus mõte, et Marleen ja Paula tulevad peale tunde minu juurde. Aga enne nad käivad koorilaulus 10 minutit. Ma siis passisin ka seal. Seal olle ma mõtlesin, et teen suu lahti ja ümisen ka kaasa, aga õpetaja ütles, et ee.. ära praegu laula. Ma ajan kõik neil sassi. No okei : D :D trolo. 
Vahepeal selgus ka, et Marleen ei saagi tulla.. ja siis me läksime Paulaga kahekesti. Ma tegin talle süüa. Pastat. nomnom. Ja siis ta "vähe" trolos mu fb-s.. nagu argh.. ta lisas mulle mingi sada uut sõpra juurde.. ja kirjutas ja kommenteeris igast värki.. lol lol lol
Pärast saatsin ta bussile ja jätkasin üksi trolomist. :D 
Aga muidu oli väga lahe ja kordaläinud päev. Õhtu tuleb ka lahe... i hope.. 
Aga muidu on täiega lahe, et mul on see nädal nii palju külalisi olnud. Wiii :D 

Okay, be cool and love your school. 
Ingrid 

1 comment:

Ingrid said...

hoho, mis mõttes siis ? :D :D