Tuesday, September 6, 2011

0609

Mul on täna kaks korda päeva jooksul süda pahaks läinud.. see pole üldsegi lahe ju.
Esimene kord oli hommikul (EI- ma pole endiselt rase, nagu mõni arvab :D ) ja siis ma ei suutnud hommikust ka süüa.. vot see oli massive alles. Lõpuks võtsin ainult ühe õuna ja leppisin sellega.
Teine kord oli peale tunde siis, kui me Joosepiga 1 kilose jäätise ära sõime Virus.. no siis oli küll nii, et pekki.. enam ei jõua. Aga see oli nii hea. Ja siis ma ikka mugisin seda sisse. No see on see, kui neid juulis Pärnust ostetud lusikaid kaasas kannad terve ülejäänud aja...

Aga jah, muidu oli lahe täna. Venes irnusime päääris pikalt ja oma esimeses saksa keele tunnis pidin ma ka kätt suu ees hoidma, et mitte naerma puhkeda.. isegi Ahto ei saanud aru, mis mul viga on.. no muidugi oli siis juba 8 tund ka, niiet, vabandus on olemas :D
Keka oli ka päris massive. Kui nii jätkame, siis on Ingrid kevadeks sale, sest joosta sai palju.
Ja minu esimene tunnikas oli ka täna. Ajaloos. Aga see oli suht lebo. Sest ma olin korralikult õppinud ja korranud.

Jepjep. Aga täna muidu ka awesome päev olnud. Olen Jumalale tänulik kõige hea eest.

Leffa-leffa ! ! !

No comments: