Thursday, May 19, 2011

freakshow


Selles maailmas elades tunneme, et miski ei rahulda. Alati on midagi puudu ja alati on midagi üle.

Olen viimasel ajal kirjutanud vähe. Ja kui kirjutangi, siis pigem tähtsamatest asjadest kui enda tunnetest. Tunded on nüüd rännanud vihikusse. Seal on need värviliselt kirjas :)

Aga täna õppisin kähku kõik ära ja otsustasin tulla siia armsasse kohta ja lisada paar rida ka enda hingeelust.
So.. võin kohe teie tuju rikkuda ja öelda, et ma tunnen ennast kohati väga halvasti. Nagu... argh.. nii friiking asjad on toimunud. Ja lihtsalt mõned inimesed käituvad vahest nii friiking imelikult. Nagu... mul on tunne, et Rootsist tulles on midagi muutunud. Midagi, see tähendab et mõned asjad. Mõned inimesed, mõned mõtted. No inimestega ma üritan hakkama saada, aga oma mõtetega.. no ei anna olla. Help me.

Ise olen ka nii muutunud. Tahaks olla päikselisem ja positiivsem. Aaah... kui te ainult teaksite, mis vahepeal kõik minuga muutunud on. Nõme. Mõni juba arvab, et

Okei, hüppan kohe järgmisesse teemasse.

Koooooool. You suckkk. (sry, täna veidi kriitiline)
Nagu lõpp on nii vastikult lähedal. Eksamid. Screaaam !!! Ma iga päev täiega põen nende pärast. Ja siis ma mõtlen, et mis saab järgmine aasta. Mis saab meist, kes on 9 aastat koos olnud jne..
Eks peab harjuma juba elu ilma nende naljadeta ja nende tüütavate nägudega. Btw, mul on peaaegu et korter ka olemas linnas ;))

Jaa... ma tunnen ennast vahest nii halvasti. Nagu vaimselt.. aga ka füüsiliselt, sest mul on kurk haige ja nohu on. Ja täna õhtul ilmnesid ka külmavärinad. Palun-palun, ma ei taha ometigi nüüd haigeks jääda :(
homme tahame veel linna Olli minna ka juuu..

Aga jah... olge tublid ja naeratage, sest siis proovin ka mina naeratada.
God Bless You !!!
I.


No comments: