Monday, May 30, 2011

kevade viimane nädalavahetus

Minul ja ma usun, et ka osadel teistel on arusaam, et 1. juunil algab suvi. Sest siis tavaliselt lõppeb kool ja juuni on ju ka suvekuu. Niisiis on minu arvates täiesti õige arvata, et kevad lõppeb mai kuu lõppemisega.
Ning möödunud nädalavahetus oligi just mai kuu viimane. Ja möödus see siis.. pikalt.
Reeedest vist kirjutasin, onju ?Olin koolis ja siis lapsi hoidmas ja nii.. õhtul tsekkasin netti ja lasin lebo.

Aga laupäev. Hohoho, ärkasin hilja ja siis oli Jänedale jõudmisega tükk kiirustamist. Lõpuks aga hilinesin ikka mingi pool tundi, nagu meie perele omane. Kohe jooksin rutuga parki lastehoidu ja seal oli juba päris palju lapsi. Vahepeal tuli Kristlin veel vastu, kaks last käevangus. Ja siis võtsin kohe oma positisiooni ja hea tuju sisse ja hakkasingi lastega tegelema. Joonistasime, värvisime, mängisime lendava taldrikuga, meisterdasime lepatriinut ja rääkisime nsm lastega. Oli väga hea ja tore aeg. Tegi kohe endale ka mitu-mitu parema olemise, kui kuulsime vanematelt positiivset tagasisidet. Muide, oli ka selliseid kes ei tahtnudki pärast meie juurest ära minna. Näiteks üks poiss ei tahtnud ära minna. Ja siis üks tüdruk kellega mina meisterdasin ja tegelesin, tema ei tahtnud mind isegi lõuna ajal sööma lasta. Armas, et ma lastele positiivselt mõjun. Suurtematele ma kahjuks niisugust head mõju ei avalda väga, aga pole vajagi. Saan hakkama :)
Aga siis jep, käisin Täkus tasuta söömas. Palju seljankat oli meile antud. Lurpisin selle ära ja siis võtsin endale vaba aega jalutamiseks. Jalutasin kuskil pool tundi ringi. Koolini ja tagasi ja ostsin jääjooki ja siis jalutasin pargini tagasi, nägin veel Angelicat ja Valeriat ka, nad chillllalalalsid koos. Kuid kui ma siis pargini tagasi jalutasin, avastasin et meie pingid on tühjad. Nagu. mitte ühtegi rohelise noortekogu kirjaga särki ja mitte ühegi põnni ja mitte kedagi. Nagu whaat ? Jalutasin siis vaikselt mööda peatänavat ja nägin T. Küsisin, et watzapp, (sest tema oli ka üks lastehoidja) ja ta vastas, et aa lapsi polnud ja siis otsustati asjad kokku panna. Hm.. okei. Oligi järelikult siis läbi.
JA mul oli kaks vaba tundi. Aaahh.. ma ei osanud kuhugi minna ja siis jalutasin pargis ringi ning äkki keegi seisab mul ees ja ütleb, et "Oi, näed ja siin ongi mu õde" Täpselt nagu ma oleksin mingi turistide vaatamisväärsus või siis nagu mind olekski otsitud.. aga vahet pole. Igatahes oli mu tee kokku viinud mu venna teega. Vahetasime paar sõna ja ta teavitas mulle, et ta on nõus mind viima Tapale pärast koos Angelicaga.
Vsjo. Tema jalutas siis oma sõbrannnaga edasi ja mina üksinda. Ostsin endale kaks paari väga lahedaid kõrvarõngaid. Ühed kollased ja teised lillad täringutega. Rippuvad. Sellised häästi lahedad.
Nujaa, siis oli veidike maset ja pettumust ning viie aeg saimegi jälle ventsukesega kokku, kes viis meid tapale (vahepeal olin suutnud ka Annu endale tagastada)
Autos oli megalahe. Vend rääkis põnevaid lugusid ja rikastas mind veidi ja oli väga muhe.

Ning äkitselt olimegi (megakiirelt tänu venna kiirele autule) Tapa Grossi poe ees külmetamas. Brrr... Õues oli juba tõesti külmemaks läinud. Aga me istusime poodi sisse. Võtsime enne veel ühed Jätsid ja siis juba Jokit ootama. OOtasime ja ootasime. Kell lähenes kuuele juba.. ja siis saime Johanna ja Kristiga kokku juba. Hakkasime vaikselt Sassi poole kõndima. Aa, muide, me olimegi Tapal selleks, et käia Sassi juures peol :D jaa, ta tuli reedel kaitseväest tagasi ja siis korraldas party. Selline korralik noorteka party, kus puuduvad alkohol ja muud mõjuained. On ainult megalt palju sööki ja nalja.
Igatahes Sass tuli meile veel poole tee peal vastu. Ja siis tema juurde juba söööma. Njomnjom. Ta õed oskavad nii palju ja niii häid toite teha. Sõime ja mängisime jalkat. Aii, jalka oli ka ikka ülivahva. Mis sest, et meie tiim polnud just the best, aga lõbus oli sellegipoolest. Paljud said midagi välja vigastatud ja mõni sai valusasse kohta palliga, aga minu jaoks kõige lahedam hetk oli ikkka see, kui pall tuli... Mmm...pall. (mõtlesin, et löön seda) ja lõingi, aga mul olid jalas pealt lahtised jalatsid, mis käivad väga kergelt jalast ära ja siis oligi nii, et ma virutasin pallile, see lendas õhku ja lendas koos minu roosa papuga o_O ja see, kellele ma palli lõin, Pjotr, sassi vend, see jooksis palli poole ja püüdis õhust ka minu papu kinni, muide ta oli seljaga. Ja siis ta viskas veel üle õla selle mulle tagasi ka !!! ise samal ajal palliga või palli poole joostes. Muide, ta polnud üldse minu lähedal. Meil võis mingi.. 10 meetrit vahet olla. Aah... see oli nii naljakas ja samas nii pro :D
Sooo.. jalkat mängisime mingi tund aega, vist. (Või oli isegi rohkem, kes seda enam teab...) ja siis sõime ülihääääd torti. Mmmnjommi. Tegime veits ülistust, ja njomnjommisime. Lõpuks, öö peale saime koju ka :D oli lahe päev ikka.


Pühapäääv vara ülesse ja settimist veits ja Jänedale. Käisime emmega mingit puud ostmas. Mina ostsin maisipallikesi iirises.. mmmm...
Võtsime Antsuka peale ja Tapale. Seal väike ChillBill, poe külastus, Tapa Traieli watch ja church.
Paljud puudusid. Oli selline vaiksem koosolek. Peale seda noorteka jaoks poodi. Ma chillasin väljas ja lugesin kuulutusi. Lahe, eks. Ja edasi oli Kivisildade juures mõnus laua taga istumine, kus tüdrikutega sai palju teemasid arutatud ja niisama naljatatud. Siis ka süüa ja ülesse. Majja ei saanud minna, sest venelased olid seal olnud.. okeih.
Tegime üleval oma noorteka ära, mängisime maffiat (Y) ja home.
Tunnistan, olin eile väga väsinud ja kurb ja sellest võis ka minu tusatuju tekkida.. aga elasite vist üle selle :)
JA siis juba kodus lõppes mu mõnna nv. Vajusin voodisse, lasin silma looja ja uus päev saabus peagi...

Bye.

No comments: