Sunday, May 8, 2011

ilusat emadepäeva !



Mulle meeldivad pühapäevad. Need on alati nii toredad ja armsad päevad. Kõik on sellel päeval nii kenad ja sõbralikud. Ja kuidagi ennast tunnen ka paremini neil päevadel.
Täna oli ka hästi tore pühapäev. Empsiga ja Annuga käisime Tapal kirikus.
Sõime jäätist ja viisime taarat taaraautumaati. Igal pool sai jama ja nalja.
Aga see selleks.
Täna oli emadepäev. Mina kinkisin oma emmele muugiva kaisulehma. Ja selle panin roosasse karpi. Tal oli selle üle väga hea meel.

Aga... Oeh.. täna ma jälle tundsin ka vanaemast puudust. Ma pole kunagi saanud mitte ühtegi oma vanaema näha. Nii kurb. Sest tegelt ma tahaks täiega endale vanaema. Aga elu on läinud nii, et mina olen kasvanud üles vanaema armastuseta...
Kuid jah.. elab üle. Ma olen õnnelik, et mul on vähemalt armastav ja megakallis emme. Ma armastan sind väga.

Paar pilti ka temast siin =)

No comments: