Tuesday, May 31, 2011

mahakkanväsima

ÄRRRRRRRGHHHHHHHH

Kuna ma pole saanud kaua aega kellegagi suhelda ja üldse olen ma nii omasse mulli langenud, siis .. kirjutan parem blogisse. Sest enda sees ei taha ka kõike seda hoida.

Ma olen tülpinud, ma olen vihane, ma olen pettunud, ma olen väsinud, ma olen.. kõike mida annab olla.

Kuidas on see võimalik, et viimasel ajal olen ma nii.... väljas omadega. Täiega oudis.
Nii.. ma ei oska seletada. Miski nii kriibib hinge. Tahaks sealt välja saada.


Aga enne seda, kui ma sattusin siia nõmetsemise auku, oli päeval kõik veel soe ja päikseline.
Hommikul läksin kooli kella üheksaks, ehk siis teiseks tunniks. Sest õpetaja ütles, et esimeseks tunniks ei pea kooli tulema. Jess. Kasutasin võimalust ja saingi rohkem magada. Koolis oli meil esta, mata, esta. JA kui me söömast tagasi tulime, teatati meile, et tunnid on läbi. Wii. Kell 12 tunnid läbi. Vot see on elu. Võtsin siis ka kiiresti ratta ja tulin koju, et keegi ei võtaks veel sabast kinni ega kisuks midagi õppima või parandama. Aga igatahes, rattaga oli niiii hea sõita. Kuulasin muuusikat ja sõitsin rahulikult. Õues oli küll lämbe, aga tuul, mu isiklik konditsioneer, jahutas mind. Ja tõesti. Rattasõit alandab alati pingeid ja pakub rõõmu. Ma armastan seda onu, kes leiutas jalgratta. Kui ma vaikselt koju jõudsin, siis parkisin ratta ära ning koti viskasin ka sinnasamusesse majaseina kõrvale maha. Ise hüppasin autosse ja empsiga juuksurisse. 4.cm kärpimist otstest.
Kodus jäin ma täiesti lambist magama. Ja täiesti lambist ärkasin ka ülesse. Aah.. väsimus annab tunda.
Siis süüüa ja estaks kordama. Aah.. eksamid juba hullutavad mind. Ja poisid ka. Aarghh... ei saa rahu. Pidevalt midagi kummitab peas. Ja näiteks mind on terve eilse ja tänase päeva kummitanud 30 STM laul "Search and Destroy". Hea laul. Muudab mu hallukaid paremaks ja lüürilisemaks.

Aga jah.. ma siis enam ei lobise. Hakkan homseks tutipäevaks riideid, kaisukaid otsima ja siis juba tuttu.

Eks ma siis hullun edasi koos oma eksamite ja poiste ja "Search and Destroy" -ga.

See you soon.

1 comment:

Ingrid said...

maitea.. eks vaatab.