Thursday, May 5, 2011

tapa või oleviste ?

Terve mu päev on kulunud selle peale, et ma keerutan peas mõtet, et kumma noorteka ma homme valin. Meil olid Annuga kindlad plaanid, et homme lähme tallinna ja külastame jälle oleviste noortekat. Aga nagu eile õhtul tuli välja, siis homme toimub meil tapal ka noortekas. Selline mõnus grillimine. Ja see lõi mu peas kõik nii sassi. Sest ma tahtsin ju minna Olli. Aga nüüd tahan ma tapale ka. Ja terve päev on mul kulunud selle mõtte kulutamiseks. Isegi mata proovieksami ajal mõtlesin ma sellele. Nii tont olen ikka.
Ja mõtlesin nii palju selle peale, et ma vist mõtlesin välja, et ma tahan ikka tapale. Ses suhtes, et kõik eelmised grilliõhtud on mul vahele jäänud ja nagu mulle öeldi, siis kes teab kui palju mulle neid noortekaid veel jäänud on. Suvel neid ei toimu ja kui ma linna lähen sügisest, siis kes teab mis aegadel meil need tapal toimuva hakkavad ja kuidas ma saan tapale ja kuda see asi kõik saama hakkab.
Niiet ma vist otsustasin ikka Tapa kasuks. Saab liha ka ja nsm chillida. Saan kodu ka kiiremini. Sest ma olen terve see nädal nii väss olnud, et see suur linnaskäik väsitaks mu veel vist megalt ära. Ja siis ma homme 23 aeg koju jõudes oleksin päris läbi vist. Aga samas ma saaksin ollist palju juurde ja saaks ülistada ja seal on alati kõik nii fancy. Mmmmmmmmmmmmmmmmm........ raske :D

Aga jah, nüüd olete te saanud osa minu pikast mõttelõngast ja minu otsustusvõimetust. Karm värk. Aga eks siis paistab järgmisest postitusest, mille ma valisin ja kas see valik oli õige.

Cya!

No comments: