Friday, May 27, 2011

väsinud, väsinud,

Väike vahepeatus siis.
On olnud kiired ajad ja ma olen kõigega niiiii kimpus, et .. dapo! Vääga kiire nädal on olnud. Eile tulin koju, sõin, mängisin Sannu ja koeraga õues, rääkisin empsiga veits õues juttu ja siis juba tuppa õppima ja telkut vaatama ja jälle õppima ja juba magama. Aga kõike ei saanud ikka õpitud. Feil. Olen aeglane. Ja väsinud. Lihtsalt alati ei jõua kõike teha ka. Laiskusest ei hakkagi rääkima..
Magama jälle hilja, a muide, see öö kui ma pidin magama koos Sannu ja koeraga.. see oli väga feil. Korralikult magama jääda sain ma mingi viie aeg. Aga siis ma jah.. suures väsimuses magasin paari tunni pärast sisse. Ärkasin selle peale, et Nika helistas ja tundis muret, ega ma bussiga pole ära sõitnud (Y) Kui ta helistanud poleks, siis ma vist oleks maganud nii kaua kuni oleks dire või Annu helistanud, aga vahet pole. Kooli jõudsin ikka õigeks ajaks.
Kuid, pöördume teema juurde tagasi. Olen olnud väsinud.. mis veel.. täna olin ka väsinud. Ja esimene tund oli kohe mata proovikas jälle.. Aargh pea ka valutas samal ajal. Ja siis täna veeel venis ja venis see päev. Kuni kella poole kaheni. Siis sain koolist lahti ja läksime tüdrukutega laadale. ahjaa..
Jänedal on aia-ja lillepäevad tänasest kuni ülehomseni(pühapäevani)
Jalutasime veidi ringi ja kui olin oma noortekogu platsikest näinud, siis läksin sinna. Lapsi hoidma, aaga :D ainult üks tüdruk oligi seal. Njah.. ega inimesed pole veel meie teenusest teadlikud vist..
Igatahes selle väikese tüdrukuga seal siis joonistasime ja meisterdasime ja mängisime. Ja ülejäänud aja.. lebotasime, jalutasime ringi ja nii. :)
Ja siis koju.
Kodus oli täna imelik olla.. õppida ei viitsi reedeti, ja polnud nagu üldse asju mida oleks tahtnud teha või mida oleks vaja teha.. Üle mitme kuu esimene reede ka millal olen kodus, sest alates sellest ajast kui lumi oli maas, olen ma kas olnud linnas Ollis või teinud midagi muud, niiet ühel reedel olen jälle kodus. Lahe, kas pole ??

Jep, jep. Aga nüüd Kelgukoeri vaatama.
Olge tublid.
=)


No comments: