Saturday, December 4, 2010

PALJU ÕNNE, HELINA !!!




See pilt, see on siin juba olnud ning on ka facebookis. Ja fb tekkis selle pildi all ka arutlus, kus tuli välja, et Helina tahaks mind paremini tundma õppida. Ja siis leidsime, et selle kirja analüüsimine annaks talle ehk võimaluse piiluda minu "telgitagustesse". Ja ma otsisin selle kirja ülesse, ja otsustasin selle siia trükkida. Niikuinii me ei tea millal me Helinaga kokku saame ja millal tal on võimalus seda kirja näha. See on üks niisugustest, mis on minu sahtlite põhjas. Ja see on kirjutatud ka juba nii mitu kuud tagasi.

Niisiis, hea analüüsimist!



"Ma istun siin üksinda ja loodan, et keegi ei märka. Liiga pime on öö, et välja minna. Kuid õhtu on veel pikk ning ma ei tea mida sellega peale hakata. Sellepärast ma siin üritangi sõnu seada. Kuid asjatault üritan - midagi ei tule välja. Ainult mõned laused. Ja needki lendavad pärast prügikasti. Kahjuks võtsin ka liiga suure paberi. Pole ainsatki mõtet, millega see täis kribada. Nii jääbki ruumi ainult mu mustale tintekale. Ja ebaühtlasele käekirjale. Kaugelt vaadates on see nagu kirbukaka.
Tavaliselt ma kirjutangi suurelt ja lohakalt, kuid täna. Täna on käekiri kuidagi väike ja korralikum võrreldes tavalisega. Ma ei plaaninud nii, kuid lihtsalt juhtus.
Tänane õhtu on üldse mingis mõttes kummaline. Kuidagi vaikne ja igav...
Ning tavaliselt ma vaatan telekat. Täna pole isegi telekavaatamise tuju. Rääkidest tujudest ning emotsioonidest, olen ma täiesti tühi. Mul pole masendust. Aga ma pole rõõmus ka. Ma olen lihtsalt tühi. Ei emotsioone, ega tundeid. Tühjus. Ja nagu mulle alati meeldib selle kohta öelda.
Suur must auk.
On lihtsalt üks must auk. Tavaliselt on see suurem, kuid täna õnneks väiksem. Sellele mõeldes tulevad meelde õnnehetked. Elu tipphetked. Õnneks aitavad mõtted ja meenutused aega edasi viia. Nii jõuab kiiremini õhtu kätte ja saab magama. Minuarust on öö, ehk siis magamamineku aeg kõige parem. Siis saab lihtsalt olla. Olla vaba kõigest. Olla muretu ja samal ajal lihtsalt puhata. Kuid ega hea asi kaua kesta. Nii ka unega. Paned silmad kinni. Ja järgmisel hetkel paitavad päikesekiired su põske. Või sabistavad hoopis vihmapiisad vastu aknaklaasi. Kuid kui isegi need üles ei aja, siis kuuled teiste, ärkvel olevate inimeste hääli. Ning kella vaadates avastad, et oled juba pool päeva maha maganud. Kuid kui inimene teeks terve öö, mil ta magab, tööd, samamoodi nagu päeval, saaksime palju asju tehtud. Aga samas ei saaks me puhata ja end kõigest välja lülitada. Ning siis me ei elaks ka nii kaua, sest me keha ei jõuaks 24/7 olla töös. Ning me oleksime surmväsinud. Kuid õnneks saame me magada ja hommikut alustada puhanult ja erksalt. Seda teen nüüd minagi.

Head Ööd!"

21.08.2010
22:47

2 comments:

Ingrid said...

Just nii see oligi augustis. :D Sa oled väga hea psühholoog. Peaksid seda tulevikus õppima minema :D

Ingrid said...

Kui sa hakkaksid psühholoogiks. Siis ma tuleks nii mõnelgi korral sinu juurde ma arvan. Kuid kas hinnasoodustust ka ikka saab ? :D