Tuesday, December 28, 2010

mütted m(õ)tetest

Avastasin täna, kui mitmekülgne ja ontlik ma olla võin :D
On mitut moodi mind. Üks mina on see, kes on hästi hüperaktiivne ja happpy ja keda esines rohkem minevikus. Teine mina on see, kes on hästi osavõtlik ja igatepidi aktiivne. Kolmas mina on see, kes on vaikne. Ning tahab olla omaette, et mõelda. Ei, see pole masendus. Masendusega mina on hoopiski neljas mina. Ning viies mina on see, kes on hästi laisk, ehk siis laiskloom Inx (kõlab küll... laisalt) . Need on viis mina. Ehk on neid rohkemgi, lihtsalt vajavad avastamist. Igatahes, täna olin ma laiskloom Inx.
Terve päev ikka tudukates ja söön kommi ja šokolaadi. Öösiti kuulan kaks tundi muusikat, enne kui unne suikun ja kui olen hommikul (lõunal) ärganud, siis mõtlen et lesiks veel natuke, sest selg ja ribid valutavad. Nojaa.. lesimine kestab umbes kaks tundi. (mängin iPodiga tegelikult. hehee. Ärge teistele öelge;) ) Ja siis kui olen vaevaliselt, nagu 70 aastane voodist välja saanud, võtan riiulist raamatu ja hakkan seda lugema, aga kuna voodi on kõige mugavam ja pehmem koht, siis ma ronin ikka sinna tagasi. Lisaks on seal soe ka. Ja siis loen seni, kuni toas on juba hämaram. Vahepeal, isa sunni peale, vaevusin endale ka kaks võileiba tegema. Neid sõin ka 10 minutit, sest oh seda ime. Kõht pole juba alates 19ndast detsembrist saadik tühi olnud. Seedimine käib küll normaalselt.. milles siis värk on?? äkki on kõht kommidest liiga täis.
Vahet pole tegelt :D
Ja siis.. tutkit, kuhu ma jäin.. aa, :D seda, et siis söön ja magan edasi. Ja kui otsustan midagi kasulikku teha, siis lihtsalt liigun arvuti juurde ja lasen seal edasi kannipekil koguneda. No vot, on ju laiskus !!! Ausalt, ma poleks ise ka arvanud, et ma nii laisk võin olla. Noo cammoooon. Tahaks kusagile liikuda ja midagi teha. Viimati sain koduväravast kaugemale reedel. Noh ja reedest on ka mingisugune neli päeva möödas. (Täna on teisipäev, eks?)
Olen muutunud näost valgeks ja allpoolt rindu paksemaks.
Ulalalalalala
Tegelt on väga rõve ennast peeglist vaadata. Selline jõledus vaatab vastu. Kui ma nüüd võtan vaevaks ennast siit arvuti tagant liigutada, siis lähen ütlen empsile, et las paneb mulle juuksuri juurde aja kinni. Juuksed on välja kasvanud ja roosat-tuhkpruuni-punakaspruuni-oranži-pruuni-kollaka-blondi--maiteamisiganes värvi veel. Oleks aeg ennast taas inimlikuks teha. Vikerkaarepea pole vist ikka mulle..

Jess, Annu logis msni. Kahjuks lähen ma varsti aga telekat vaatama. Tule pärast uuesti sisse, eks.

Ja põhimõtteliseltsiis nii ongi.

Ma olen alati teiega. Isegi teiega, kes te olete laagris, kuigi ma tean, et minupeale seal keegi ei mõtle :c aga vahet pole, sest mina ju mõtlen teie peale. ! :D

Okei, pidžaama-laiskloom Inx liigub siis edasi paarkümmend sammu teisse tuppa.


BaiBai. Cee ya !

No comments: