Monday, December 27, 2010

V i s i o o n

Visioon - soovitud tulevikupilt, mida tahetakse teatavaks ajaks saavutada. Väga vajalik asi. Mina arvan, et iga asja jaoks läheb visiooni vaja. Olgu see siis kirjandi kirjutamine, või tulevikuplaanid. Või kõige tavalisemad päevategevused-plaanid. Ja kui juhtub nii, et visioon puudub, võib selle sündmuse koheselt ebaõnnestunuks lugeda. Sest sul pole eesmärki. Pole sihti, kuhu sa pead oma tegevusega jõudma, või mis on selle asja mõte. Vähemalt minupuhul on see nii. Tunnistan, et ma pole varem selle visiooni asja peale üldse sügavalt mõelnud. Alles täna hakkasin ma sellele mõtlema ja ma avastasin, et paljude asjde puhul puudub mul see visioon või visioonitunnetus. Ma ei tea, kuidas seda kergemini selgitada. Eks sellepärast ehk ongi need metsa läinud. Sest, kui ma mõtlen oma emale, siis temal on pea iga asja jaoks visioon olemas. Isegi see, milline näeb meie kodu aasta pärast välja. Mina seda ette kujutada ei suudaks. Aga tema suudab, sest tal on seesamune - visioon.
Kuid, kuidas küll saada seda visiooni? Mille kaudu? Või mida peaks tegema selleks? Ma ei oska vastata. Kõik peavad selle ise läbi kogema ja tunnetama. See võib tulla ka iseenesest. Aga kindlasti läheb selleks vaja fantaasiat ja kirgast mõttelendu.


Meenutus suvest -->
☺☺☺

No comments: