Thursday, December 16, 2010

Happy B-day !



Täna on siis kaks sünnipäeva. Üks on tähtis, teine on noh.. mitte nii tähtis. :D
Alustame siis tähtsamast. Tähtsam on see, et täna on mu klassiõel Sirlil sünnipäev. Tema sweet 16. :D Sirliga oleme palju koos olnud. Umbes.. 11 või 12 aastat.. igatahes lasteaiast saadik. Ja meie oleme olnud nii head sõbrad, et peaaegu 24/7 ninad vastamisi koos, kuid meil on ka aastaid, mil ei tahtnud teineteist tundmagi.. heh. Seda mida meenutada, oleks meid tunde ja tunde. Ja täna sai ta juba 16. vov, kuidas aeg mööödub. Creepy lausa..
Anygays, teine, vähem tähtsam sünnipäev on mu blogil. Nimelt täna sai mu blogi aastaseks. Just, aasta tagasi alustasin selle blogiga. Sest Annu soovitas. Ja alguses olid mõtted suht sellised, et ah, no fain ma võin ju teha. Mõtlesin et midagi ehk sinna laekub ka, aga ma poleks osanud arvatagi, et sellest saab nii tähtis osa minu igapäevaelus. Nüüdseks on seal juba 262 posti. Ja drafte on 18. Need on sellised, mis veel ei kuulu avaldamisele. Selle aasta jooksul on see kujundus mul .. neljas vist. Ja nüüd olen ka saanud siia pealkirja, mille olete ise hääletanud. Cool.
Kõige sisukam kuu on olnud oktoober, kui ma postitasin 35 posti. Suvel sai palju mälestusi siia kirja pandud ja palju tundeid. Niipalju siis blogist. :)
Tänasest siis niipalju, et ma räägin päeva kõige feilima koha teile.

See oli siis, kui ma saatsin annu koju. Ja tema maja ees otsustasime, et annu saadab mu koolini tagasi. Aga ennem käime toast läbi. Nu ja läksimegi siis. Võtsin ka saapad ära ukse juures, ja kui me tagasi välja läksime, siis läks saabaste lukk katki. nagu pooleks või nii. Nad olid juba ennemgi katkised, aga siis läksid täiesti lõhki. Hakkasime veel õue minema, sest ma ausalt lootsin, et saan need terveks, aga õues olles sain aru, et jah.. neid ma korda ei saa :D Ja siis läksime ülesse tagasi. Ta emal oli küll nagu et tere jälle. Ja siis Annu otsis mulle kusagilt mingid valged saapad. Ja enda omad panin säästukilekotti. Heh. Ja siis jalutasingi nii ringi.
Tegelt oli veel üks feil koht tänases päevas, aga ma ei söanda seda siia kirjutada. :D
aga olge siis mõnusad ja followige ka kes viitsib ja tahab.

2 comments:

G said...

Huvitav jaa :D

Ingrid said...

eks ta ikka ole ;)