Thursday, December 30, 2010

In the end 2010

No päris end nüüd küll pole, kuid saab varsti aasta läbi.



Siin siis 2010 aasta kokkuvõte ja saavutused :




  • Aasta oli päris masendav. Üks raskemaid minu elus

  • Sain üle mõnest halvast harjumusest

  • Sain käia kahel proffesionaalsel fotosessioonil

  • Mul oli väga põnev suvevaheaeg

  • Sain palju uusi sõpru

  • Olin Annuga palju koos

  • Sain 15 aastaseks

  • Lõpetasin edukalt 8.klassi ja astusin veel edukamalt 9-ndasse klassi

  • Mul olid roosad salgud juustes (revolatsioon, eks)

  • Ma olen ikka vaba ja vallaline

  • Ma sain mõnest inimesest enda südames lahti, kuid mõni tuli juurde ka

  • Nutsin vist palju.. väga palju

  • Ma käisin tunduvalt rohkem kinos, kui varasematel aastatel

  • Ma veetsin väga palju aega Tallinnas

  • Ma ei suutnud ikka raamatut kirjutada (see on negatiivne)

Ja see oligi minu ilus ja valus 2010.

Järgmine kord vist kirjutan juba 2011 kuupäeva alt, sest homme tuleb vist kiire päev ja üle pika aja üks sisukas päev.

Ilusat aastavahetust ja kõike paremat uueks aastaks !!!

No comments: