Monday, August 9, 2010

"Thuomas, i think she is not interested in you..."

Päeva masendavaim osa oli see, et Mammumusi, ei saanudki linna, kuna hüppas vale rongi peale. Sellepärast olin terve päeva kurb.. ning Vitat polnud ka, kes oleks juttu rääkinud. Ega oligi suht tavaline päev, külm oli tervepäev, tuul puhus, friiking venemaa poolt tuli hallid pilved (tulekahju), inimesed tahtsid ikka kallisid ja põsemusisid nagu alati, üks kutsus õhtul sööma ka.. kuid see mis oli šokeeriv, oli see, et üks sibul tuli, suits näpus, promillid sees ja hakkas vene keeles rääkima. Ma ütlesin, et ma ei räägi venekeelt. Ta siis hakkas mingi, et mjiina tian sjind. Ma tijan kusss sa jelad. Sina jelad sial Rahumjäel. Ma olin nagu nii umbes, et misasja. Kuidas ta teab sellist asja.. Ja siis ta veel ütles on näinud mind ja et ma ilus ja blä-blä-bläää jalutas edasi. Timukad tulid minu juurde ja siis üks neist ütles, et ta mingi narkomaan jah, mingi kahtlane tüüp.
Aga üks asi oli päeva jooksul veel põnevam, mis pakkus nalja. :D Mind tulid kaks soome noormeest sebima :D Üks täis, teine veel rohkem täis. Rääkisin nendega eesti keelt sest üks ütles kui ma hakkasin inglise keeles rääkima, et räägi eesti keeles, ma ümardan endale ümber :D Ümardab endale ümber :D niice. Nad veel õpetasid mulle kuidas öelda, et ma ei räägi soome keelt. "Minä ei puhuu suomi" või kuidagi nii see oli. :D Ja kui ma seda ütlesin, siis neil oli et a kle, sa just rääkisid ju soome keelt :D No ja siis andsin neile oma flaieri, rääkisin restoranist, nad küsisid kus asub mõni spordipood, ma juhatasin neid kuhugi nurga taga olevasse poodi, kui see on veel pood. Ja siis nad küsisid, et kas ma tean mõnda alkoholipoodi jne.. No ja neid huvitas ka see, et kas likööripood on meil sama mis alkoholipood ja kas meil on ka liköör alkohol. :D Ja igast niisama juttu ajasime. EInoo ja naersin ikka ennast suht krimpsu. Nad siis jalutasid minema. Flaiereid juurde võttes nad nägid mind ja siis üks küsis, et kas ma eesti keelt oskan :D
No ja seisin siis 5 minuti pärast ikka seal oma kohal tänaval ja siis nad tulid kood oma mingi veel 2 sõbraga. (kokku oi neid siis 4) Ja jalutasid mööda, aga see kes kõige rohkem oli lõbusas tujus. See jäi minu juurde seisma ja küsis minu käest et kas ma oskan eesti keelt :D ma siis jaa, et ma olengi eestlane ja nii. Teised olid muidugi mööda läinud ja siis märkasid ka et nende sõbrake räägin ikka veel minuga. See teine sõber, kellega enne rääkisin, see tuli siis, a ja vaheapeal pakkus sommi mulle juua ka. Tal oli koguaeg käes mingi lapik. Liöör vist :D No ja ta pakkus mulle juua, ma ei tahtud, siis tuligi ta sõber. Patsutas oma sõbrale (kes minuga lõbusalt vestles) õlale ja siis lausus tõsiselt: " Thuomas, i think she is not interested in you." Ja siis hakkas seda thuomast minu juures ära tõmbama. Thuomas muutus muidugi kurvaks. Tal oli, et really??? aga ma ei jõudnud midagi vastata. Sain teada ainult seda veel, et ta on 19. Ja blond. Ma arvan et ma vb isegi et oleksin tahtnud teda, sest mulle on viimaste päevade jooksul hakanud soome poisid meeldima :D aww...

2 comments:

Jaanika said...

toredad soomlased, hehe :D

Ingrid said...

Mulle meeldivad ka sommid :D nii ägedad vennad :D