Saturday, August 28, 2010

Jäätisepiduu

Täna oli siis pikk-pikk päev seljataga. Algas see kõik siis juba öösel kui ma ei saanud magada. Nägin siis unes enda versiooni afteka lõpust ja see ajas mind koguaeg ülesse. Lõpuks kui oli vaja ülesse ärgata, siis ma seda enam ei tahtnud, kuid ma sundisin ennast ärkama ja minema tööle. Ainult viimased päevad ka käia ju seal. Lõpuks kui tahtsin hakata liikuma siis vend ütles et ta viib mind ise ära. Okei. Jääb pilet alles. Tööl läks suht külmalt. Jällegi ei suutnud ma ennast sisse pakkida, vaid lihtsalt külmetasin end. Poleks siiis ime kui ma oleks kooli esimesel nädalal haige. Aga tööl ehmatati mind täna isegi lausa 3 korda. Ja kui mind selja tagant ehmatatakse, siis see on minu jaoks väga ehmatav. Esimene oli Mihkel. No see oli tõesti ehmatav. Teine kord olid tuttavad sealt muuseumist ja kolmandad olid kolleegid. Ja ma iga kord ehmatasin jubedalt. võõh. Lõpetasin ka töö varem täna. Vaja oli ju kodus käia, annuga kokku saada ja siis veel laulukale ka jõuda. Ja nii oligi. Muidugi suutis buss enne minu kohale jõudmist just ära sõita. Koju jõudes pakkisin siis ennast ikka korralikult sisse. Sall sada korda ümber kaela ja suur pusa seljas. Jup jälle nägin välja nagu some kind of gangsta. Tondi selveri juures saime Annuga kokku. Ta paps viis meid laulukale. Seal jagasime inimestele õunu, mida ta iss meile autost kaasa andis. Inimesed olid vägagi õnnelikud ja üllatunud kui me käisime mingi sepiku kotiga ringi ja pakkusime neile õunu. Kõige mõnusam oli õuna pakkuda vetsu-poisile. Vetsu poiss oli see, kes istus vetsude ees ja müüs pileteid seal. Seni kaua kui Annu käis oma jama tegemas, siis ma ajasin temaga juttu ja söötsin talle sisse Annu vanaema õunu. Kui õunad otsas ja ka šašlõkk söödud, siis pidime ju ikka jäätist ka ostma. :) see oli ju ikkagist jäätisepidu. Mõnus suvelõputsill oli. Kuulasime bändi ja niisama jalutasime pärast laulukalt kuni vabakani välja. :D Järgnevalt ka mõned, rõhutan sõna "mõned" pildid.

Annu on jäätise ootuse meeleolus...
...Balbiino telgis oli kõige suurem järjekord...
...kohe-kohe saame oma 3-palliga jäätist...



... ja siis me saimegi kätte need..


...all põhjas on šokolaadi, keskel vana tallinna ja peal mingi siiru-viiruline jäätis...
...Vahepeal oli ka Tannu esinema hakanud...
...wii. hetkel minu jaoks kõige kuumem mees, ehk siis the suni Borka... urr... ma lihtsalt ei suutnud talle mitte öelda, et ta on nii kuum ;D...
...pärast kontserdi võtsime ka teised jätsid. Seekord 2 palliga...
...ja siis hakkasime mööda mere äärt kesklinna poole jalutama...

...tee peal nägime ilusaid pulmakleite..


...ja nii me tuuritasimegi "Läbi öise Tallinna"...

Tegelt need pildid ei räägi poolti sellest lõbust ja seiklustest mida me läbi elasime. Nägime veel limusiini, rääkisime selle juhiga juttu. Tahtsime sõita. Tal oli see tühi, aga ta lihtsalt ütles et kui raha pole siis sõita ei saa... Nägime veel pealt fotosessiooni.. ja lihtsalt tsillisime mõnusalt.. :D

No comments: