Friday, September 24, 2010

9.klassi katsumine

Täna oli 9.klassi, ehk meie klassi katsumine. See on selline tore üritus, kus 8 klass paneb 9 proovile, et kas me ikka oleme valmis 9ndikud ja kas me sobime õpetajate päeval õpetajateks. Aga ma alustan siis hommikust ja proovin mitte midagi vahelt välja jätta :D Hommikul ei kuni esimese tunnini ei toimunud midagi erilist. Oli kõik nagu ikka tavaline. Siis tuli tundi 8 klassi õps ja jagas meile kõigile sellised kenad mütsikesed. Auto pildiga. Panime pähe ja siis loosi tahtel tehti ka grupid või sellised 3-liikmelised võistkonnakesed. Saatuse tahtel sain mina kokku Indreku ja Kristjaniga. Meie moodustasime võistkonna "Löö mind". Jah, kahtlane nimi, aga elu ongi kahtlane. So.. Essa tund sai läbi ja siis tulid 8ndikud ja meie pidime oma võistkonnad kokku võtma. Ja siis seoti meie käed kinni. Meie tegime nii, et igaüks pani oma parema käe keskele ja siis teine pani oma parema sinna peale ja siis seoti me käekesed tugevasti teibiga kinni. Suht koomiline oli ringi käia, kui üks käsi on mingis suure teibihunniku sees teiste käte vahel. Jeap, mul juhtuski nii, et minu käsi jäi keskele ja siis oli mu kätukesel suht palav. No mitte suht palav, vaid ikka täielik aafrika, sest alt soojendas mu kätt Kristjani käsi ja peal oli Indreku käsi. Nojah, sellest me rohkem ei räägi.




Ja siis liikusime klassist välja. Ja toimus esimene võistlus, ehk sõnaseletus. Meie võistkond oli esimene. Ikka olid meil käed kinni ja siis pandi meile pulgakommid suhu. Ja anti ette sõnad, mida pidime seletama. Suht tore oli seletada neid, endal nomnom pulgakomm suuus :D

Pärast seda algas meil tund. Venku. Tundide ajaks võisime me muidugi ennast lahti võtta, aga kus sa sellega. Muidugi tahtsime me veel olla kiniseotult ka tunnis.
Siis ei pidanud me ka tunnis niipalju kaasa tegema. Esiteks sellepärast, et me istusime ühe laua taga ja siis suht jutustasime seal. Ja kui tuli aeg teha vihikusse kirjalik ülesanne, siis peale ühe lause kirjutamist ühe vasaku käega õpetaja märkas me käekirja ja siis ütles, et me teeksime selle hoopiski kodus ära. :D vedas, eksju. Pilt mu käekirjast on ka siin. :D Mõnus mälestus vihikusse. Ei meenuta kohe üldse vene keelt. :D heh. Aga igatahes siis meil vaba aega, kuna tunnitööd me teha ei saanud.

Ma otsisin kotipõhjast välja oma markeri, jah sellesamuse special õllesummeri markeri, ja sellega tegime ennast natuke rohkem nähtavamaks. Kristjanist sai wannabe "Harry Potter" Ja Indrek oli niisama Hitler. Mina sain endale otsa ette kirja LÖÖ MIND. Õnneks ma ei pidanud ülejäänud päeva jooksul ühtegi lööki tundma. Olen selle üle õnnelik.




Siis sai alguse vahetund ning allkorrusel ootas meid sõnaseletusmängu teine pool. Nimelt need, kes esimesel vahetunnil ei jõudnud seletada. Meie siis muudkui arvasime ja arvasime :D ja nemad pulgakomm suus proovisid neid kooliga seonduvaid sõnu seletada meile :)
Siis algas tund. Geo vist. ei teinud seal tööd. :D wippii. Selle asemel mängisime tähemängu. Meie klassi lemmik :P Tund möödus kiirelt ning mõnusalt. Korra võtsime ka käed lahti, et need õhku saaks ja siis sidusime veel tugevamalt kinni tagasi.
Peale seda oli suur vahetund. Ja meid ootas all korrusel jalka. Õhupalliga, mitte jalgpaliga. :) Ja meil pidid ikka käed olema kinni seotud. Nüüd te kindlasti mõtlete, et kuidas see võiks välja näha... proovime kujutleda. Kolm inimest on seotud käedpidi kinni ja teine grupp kus on ka käed kinni, ajavad õhupalli taga ja üritavad seda väravasse saada. Heh, ega seda vist ei anna hästi ette kujutada enne, kui pole näinud.
Meil õnnestus ka mõned punktid saada ning mitu korda oma käed lahti tirida. No kogematta juhtus..
Aga no meil oli ikka tõsine jalkaprode tiim ka :D
Õnneks seal "hunnikuta vahelisest pealesurumises" meil vigastatuid polnud. Ainult pall vahepeal läks katki :D aga saime jälle uue ja mäng jätkus :)


Peale seda tuli meil ajalugu. Seal istusime ka veel koos. Selleks ajaks olime me ka ainukesed, kes olid ikka kinni üksteisega. Tunnis jällegist töö puudus. Mina sodisin vasaku käega oma vihiku viimast lehte, et oleks vähegi näha, et ma midagi kirjutan.
Kui see tund lõppes. Siis saime kätte oma tunnistused, et oleme ikka tublid 9-ndikud. Ja siis saime süüa ka. Kahjuks meile midagi sisse ei söödetud. Meil oli lihtsalt söögivahetund. Kahjuks oli sellega ka kõik lõppenud, sest 8nda õps pidi lahkuma ja osad meie klassist ka.
Niiet saime siis oma parema käe ka tagasi enda valdusesse ja kahjuks pidime siis ka tunnis tööd tegema. Mata oli tõsiselt koormav. Nagu alati. Aga õnneks saime inkast varem ära. Ning peale sellle oli lihtsalt selline regulaarne bussi ootamine esikus. Tahtsime Valeriaga veel joosta liinikale, aga kui jõudsime peatusesse, siis nägime just bussi otsa lahkumas. Tema otsustas jala minna. Mina aga suundusin nukralt kooli poole tagasi ja järgmised poolteist tundi olin ma sukeldunud oma iPodi maailma :D winkwink.
Annu tegi veel minust pilte. Aga kuna need kõik pildid olid nii kenad, siiis ma lisasin suurem osa neist. Kuigi ma ei pruugi igal pildil väga kena olla, aga mis tähtsust sel on. Tähtis on hetk, mitte nägu :)
Sellline oli minu tänane päevakene. Selline armas ja väheke feil. Muide mulon nüüüd uus lause ka. WINK WINK VINKU VIINER !!! Täiega tore lause. :D Kristjan nuputas selle, kui ma käskisin enda käe peale kirjutada winkwink.
Aga jah, sain nüüd mitme tunni lõpuks selle tänase päeva kirja, et ka teie saaksite sellest osa ja et seda saaks ka tulevikus meenutada. Homme siis Annuga Tallinna vallutama ja Coca-Cola Plazat. Me omame selle ära. Täielikult, aga eks näis mida homne kaasa toob.
Olge kallid!!!
Ingrid.