Thursday, September 9, 2010

No hetkel on ikka täiega masendav seis. Ma ei saa msni sisss. Olen juba tund aega üritanud, aga nothing. Ja siis veel see ka, et eile kustusid mu uued laulud ipodist ära. No mida jama nagu ? Maitea... suht karm elu. Njah, laen endale küll uut albumit, kuid see võtab ka mingi ilgelt kaua aega. Ja msni pole ma siiani saanud. Ah, sellest suht suva ka. Nkn keegi minuga ei räägi seal eriti. Olen ka kuulnud, et paljudel on nii, et on kinni, aga pärast saab ikka sisse. Ma ei taha endale uut kasutajat teha ja siis lihtsalt ootan nii kaua kuni sisse saab.... Loodame siis, et sellega väga kaua ei lähe.
Aga siis natuke ka teile niisama tegemistest, kuigi ega midagi erilist polegi kirjutada. Iga päev pmst käin koolis. Ainult kolmapäev oli kõigil meie kooli omadel vaba, sest õpetajad olid ise ka mingil pikal koolitusel. Aga muidu jah iga hommik seitsmest ülesse ja rattaga kooli. Mingi kella nelja paiku saan koju tagasi. Rattaga on mõnus koolis käia. Eks ma niikaua naudin seda, kui võimalik. Aga teate mida, kuna meie klass on koolis kõige vanem, siis meie saame olla 5 oktoobril õpetajad. Ja muidugi kõik hakkasid juba varakult ütlema, kes nad tahaksid olla. Mina võtsin endale rõõmsa meelega 1.klassi. Neil vähe õpilasi ka (4 tüdrukut ainult) ja vähe tunde ka. Vanematega ma ei saaks ju nkn hakkama ka. Aga vb ma olen mingi aineõpetaja ka. Eks vaatab seda, kui puuudu jääb millegist, siis eks ikka asendame teisi :D Muide, 5 oktoober on minu nimepäev ka. wink-wink.
Ega rohkem polegi kirjutada. Muudkui õpime ja õpime ja õpime. Ja vabandan, kui ma lihtsalt ei jõua siia koguaeg midagi kribada. Lihtsalt aja puuduses olen... ja haige olen ka. Perekond Ausidel on mingi epideemia. Kõigepealt oli ema see, kes aevastas ja köhis ja tatistas jne. Siis oli isa järgmine. No ja ega mina ka siis saanud terve olla. NIi olemegi kõik siin kolmekesti kodus, köhime ja nuuskame (prügikastid on taskurätikuid täis).
X-feil

No comments: